Jaaaaaaaaaaaa... Kerstkaarten??!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wie stuurt er dit jaar kerst/nieuwjaars kaarten?

JA! Ik stuur kerstkaarten
37 (77%)
NEE! Ik stuur geen kerstkaarten
8 (16%)
Anders, nl...
3 (6%)

Totaal aantal stemmen: 48


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Jaaaaaaaaaaaa... Kerstkaarten??!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 20:27

Okee mensen, de eerste kerstkaarten sieren al mijn bureau...

Ik heb eigenlijk besloten om dit jaar niemand een kerstkaart te sturen, om de domme reden dat ik het vanzelfspreken vind dat je iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar gunt. De meeste mensen hebben e-mail en een mailtje met kerstgroet is altijd sneller mocht ik mijn "groet" nodig vinden. Rolleyes

Ik vraag me af wie er dit jaar wel of geen kerst/nieuwjaarskaarten stuurt en om welke reden.

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:45

Mijn ouders sturen kaarten, en ik geef kaarten. Vrienden van de manege krijgen kaarten, op school misschien. Op school zijn er gewoon té veel mensen die kaartjes moeten krijgen, als ik één iemand een kaartje geef, moet ik iedereen eentje geven. Er is een hele goede sfeer voor ons, dus doe ik dat liever niet.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:13

Ik stuur ze alleen naar de mensen die ik echt lief vind Knipoog Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:15

Nee ik stuur geen kaarten.
Naar familie en familie vrienden etc. stuurt mijn moeder ze altijd dus dat hoef ik niet te doen. Verder geef ik aan mijn vriendenkringetje kaarten.

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 22:53

Ik stuur er ook alleen maar een paar naar hele goede vrienden...

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:25

Ik stuur er weinig, geef ze meestal op school!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:27

Jaaaa ik stuur wel kerstkaarten. Veel ook altijd. En op het laatste moment kom ik er dan vaak achter dat ik mensen vergeten ben.
Of je krijgt ineens een kaart van iemand die je helemaal vergeten bent Bloos

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:37

ik stuur ook wel, maar meetal geef ik ze gewoon op school of waar dan ook...

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:46

vind het altijd wel leuk om kerstkaartjes testuren Haha!
maar ik heb altjd het gevoel dat ik iemand vergeet ofzo..

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 23:52

Ja, een paar.

Ouders, mijn oma en beste vrienden Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:13

Ik heb een aantal hele mooie kaarten gekocht voor mijn ouders, opa en oma en schoonouders. Wat duurder als een normale kerstkaart, maar met kerst mag dat best toch? Lachen

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 09:50

ik ga ze dit keer per mail versturen en mensen waar ik geen mail adres van heb geef ik er gewoon 1
Heb ze namelijk zelf gemaakt op de comp en anders kost het me zoveel inkt als ik ze moet gaan uitprinten

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 10:28

Ik heb elk jaar trouw aan al mij vrienden een kaart gegeven, maar het worden er gewoon te veel dus vandaar dat ik het niet meer doe. Ik ben niet de enigste die er zo over denkt. OP school doet bijna niemand het meer en we weten van elkaar dat we elkaar allemaal het beste wensen, maar vanwege de dagtaak die je er aan hebt dus geen kaarten meer uit te delen.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:51

Ik vind Kerstkaarten zo leuk! En de reden van jou vind ik eigenlijks ook wel een beetje dom...Het is wel zo maar als je een kaartje stuurt dan betekend het toch dat je er wat voor gedaan hebt ook al is het niet veel...En sommige mensen kom je een paar weken later pas weer tegen en om dan nog gelukkig nieuwjaar/prettige kerstdagen te zeggen? ...Ik vind het altijd een erg leuk gebaar een kerstkaartje. Dit jaar gaan we een leuke foto maken van mij op mijn bijrijdtinker dat we allebei een kerstmuts op hebben en iemand gaat het voor mij bewerken en er vlokjes voor doen en dan aan goede kennissen en aan mijn oma's stuur ik ze...Dat vind ik ook erg leuk om te doen!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 13:58

Ik ga er een paar sturen, maar alleen aan mijn allerbeste vrienden en moeder en zus. Vroeger stuurde ik ladingen kaarten, maar daar ben ik een beetje vanaf. Ik schrijf op iedere kaart een speciale boodschap.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:47

Jennygirl schreef:
Ik schrijf op iedere kaart een speciale boodschap.


Dat is ook heel mooi ja!...Niet alleen dat net zoals altijd Prettige Kerstdagen En Een Gelukkig Nieuwjaar maar echt een speciale boodschap..Leuk!

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:50

Ik stuur een paar kaarten naar m'n beste vrienden / familie en mensen die mij dicht bij het hart liggen. Op die kaarten zet ik dan ook wat persoonlijks.
Verder stuur ik niets. Als ik iedereen een kaart moet sturen die ik ken, dan ben ik zo blut!

Ik heb al een doos van 16 hele leuke, lieve Snoopy-kaarten gekocht, en ik denk dat ik daar net wel of net niet genoeg aan heb.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 09:22

RodeoGirl schreef:
En de reden van jou vind ik eigenlijks ook wel een beetje dom...


Haha, dank je wel Haha!
De grap is dat ik nu al mensen met lijstjes namen zie zitten puzzelen van wie ze vorig jaar wel een kaart gehad hebben en van wie niet... en wie ze dit jaar wel gaan sturen en wie geen kaart krijgt. Dat onderscheid zou er niet moeten zijn.