Enquete jeugdcriminaliteit

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:11

1. Ben je een man of een vrouw en hoe oud ben je? Ben je tussen de 12 en de 18, graag door naar vraag 2, ben je ouder dan 18, dan graag door naar vraag 3.
vrouw, 16

2. Ben je zelf wel eens met jeugdcriminaliteit in aanraking gekomen? Daarmee bedoel ik dus of je het zelf wel eens hebt gepleegd of dat 1 van je vrienden of kennis het heeft gepleegd.
Ga door met vraag 4.
ja een vriendin van me jatte vaak dingen uit winkels inmiddels ex-vriendin wil niks meer met der te maken hebben

3. Ben je als volwassene wel eens in raking geweest met jeugdcriminaliteit? Zoja, heb je er toen iets van gezegd, of heb je er wat mee gedaan?

4. Hoe denk je dat jeugdcriminaliteit ontstaat?
ja verveling of geen geld opzak of ja gewoon als je er een kick van krijgt

5. Hoe denk je dat jeugdcriminaliteit te verminderen of misschien zelfs te stoppen is?
ik denk dat je het altijd zal blijven houden maar zware straffen en desnoods een nachie in de cel

6. Hoe denk je over instelling zoals bureau HALT, die de jongeren taakstraffen oplegt na een gepleegd delict?
ja dat doen ze goed alleen de straffen moge soms wel wat hoger hoor


Alvast heel erg bedankt voor het invullen![/quote]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, AmyJamess, Aranel, dandy123, Eelmo, Esther, kimberly1995, Labby1, nafkedemi, nimbletje, Traiectum, Verara en 123 bezoekers