Foto's van (moderne) Marokaanse (slaap) kamers?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Foto's van (moderne) Marokaanse (slaap) kamers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 14:19

Wie heeft daar eventueel foto's van, of leuke ideetjes?
In mn nieuwe kamer krijg ik dus een afmeting van 10 meter lang, en ongeveer 4 meter breed (het is een zolder). Ik neem er hardroze vloerbedekking in, en op de muren komt een lichte lila-kleur.
Maar dan nu: de inrichting.
Wie heeft leuke ideetjes??? OK dan!


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 16:11

vikki"]
[quote="Clautje schreef:
Wie heeft leuke ideetjes??? OK dan!


Ik ik ik ik ik!!! Mag ik helpen inrichten??? Haha! Ga een keertje met me shoppen Clau, zodra ik een eigen huisje heb ga ik 1 slaapkamer helemaal in Oosterse sprookjesstijl inrichten, ge-wel-dig!!! Ik zal vanavond als ik thuis ben al mijn tips even voor je op een rijtje zetten... maar op het moment kan je iig al vast hele leuke accesoires in blokker vinden in die stijl Kwijl . Ik persoonlijk vind okergeel ook een hele mooie kleur die in deze stijl past... In blokker hebben ze hele leuke lantaarntjes en kandelaars met een Oosters tintje... en ook van die 'gobelets' zeg maar... en dan is er natuurlijk nog de prachtig mooie winkel 'world of wonders' ... en heb je al zo'n mooie sieradendoos? (Bij copi verkrijgbaar)... en ik heb ook ergens klamboes gezien in okergeel, bordeaux rood en knalroze... ook leuk... en leuke stofjes (fluweel! velours! Met of zonder gouddraad...) kopen om kussenhoezen te maken... en zo kan ik nog wel even door gaan... Ik zal vanavond eens proberen foto's te maken van mijn 'Oosterse' spulletjes ... Ik heb trouwens ook hele leuke 'lampion' achtige lampjes (hanglampen) gezien van knalroze, okergele etc. stof...
[/quote]


Jaaaaaaaaaaaaah OK dan! Stoer *LOL* Vind ik leuk joh, als je met leuke ideeën komt Knipoog Ben benieuwd Knipoog Als ik de creditcard van me ouders meekrijg, ga ik mee shoppen Cool Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 21:15

OoMyriaMoO schreef:
Mijn muren worden een warme kleur oranje met goud gesponsd erover, Tong uitsteken


Hoe bedoel je dat dan precies?? (en kan dat ook met een hardroze vloerbedekking Tong uitsteken)

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 16:29

OOhhh die dekbed wil ik hebben!! Haha! Ik kan hem alleen niet vinden op de site..?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 16:46

Okee thanks Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie