Algemene kadootjes.. ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Algemene kadootjes.. ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 00:17

Mijn vriend viert elk jaar met een aantal familieleden sinterklaas. Dit jaar zou ik voor het eerst meedoen. Doordat er iemand in het ziekenhuis kwam te liggen zou het eerst niet doorgaan, maar nu is er een alternatief bedacht. Iedereen moet voor 7.50 algemene kadootjes kopen en er twee pakjes van maken. Die worden dan gewoon uitgedeeld.

Nu dus het probleem, ik heb vrijwel geen flauw idee wat een leuk, algemeen kadootje is Verward
Van die bonnen vindt ik zo onorgineel, bad/douche-producten is moeilijk omdat het voor zowel mannen en vrouwen te gebruiken moet zijn en ik heb ook nog te maken met jong en oud...

Ideeën zijn van harte welkom , want ik heb geen idee Verward Scheve mond

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:21

een agenda voor 2004?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 00:23

Ik weet wel een leuk cadeautje wat voor iedereen wel leuk is om te krijgen. Bij het Kruitvat heb je momenteel kerstboompjes en klavertjes-vier in de aanbieding. Het is een erg klein doosje en je kunt dus je eigen plantje kweken. Ze zijn een cm of 5 a 10 hoog. Ze kosten iets van 2 euro.
Ik vond het wel geinig iig.
In de trant van dat je iedereen geluk wenst voor het komende jaar oid.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 07:49

Kijk anders eens blij de Blokker of de Xenos ofzo rond. Die hebben vaak veel algemene dingen voor weinig geld.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 07:58

pennen en zo
o maar dat is niet erg origineel
misschien ik weet niet voor wie het is maar je kunt ook een schilderijtje geven met je pasfoto of zo erin.
verder weet ik het ook niet

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 09:02

Je hebt van die kleine flesjes drank. Misschien is dat een idee? Kun je voor zowel mannen als vrouwen gebruiken. Succes er mee.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 09:22

Ja maar t is voor jong en oud, he boerinnetje!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:17

Copi vind ik ook altijd een leuk winkeltje voor dit soort kado ideetjes. V&D wil nog wel eens hele leuk bad/douche spulletjes hebben voor weinig, bij van die witte boekenmarkt winkeltjes heb je soms hele leuke boekjes voor weinig... Bij de blokker hebben ze op het moment erg leuke kandelaars/vazen/schalen en bij het tuincentrum kan je natuurlijk leuke kleine plantjes/plantenpotjes kopen of windlichtjes... en dan heb je natuurlijk nog de speelgoedwinkels voor als er kids tussen zitten... bellenblaas en dat soort dingen is goed betaalbaar hoor... en voor de volwassenen die je wat frustraties wil bezorgen; van die irritante spelletjes waar je een paar van die kleine metalen balletjes ergens in moet krijgen (aaarghhh!). Goh, ik begin echt zin te krijgen om kadootjes te kopen Lachen.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 14:03

Het zijn geen kinderen hoor, maar rond de 20 zo ongeveer. Hun ouders zijn nog ouder, rond de 40/50 gok is. Dat maakt het voor mij moeilijker, omdat het dus voor beide leeftijden leuk moet zijn

Maar ik ga nu even kijken bij blokker enzo, en als ik niks vindt ga ik morgen ff naar apeldoorn. Ik heb iig al wat ideetjes wat zou kunnen, dank jullie Lachen

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 14:10

hey anne, zal ik met je mee gaan, ik heb van 12.40 tot een uur of 2 de tijd.... lijkt me wel gezellig *LOL*

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 15:01

Lijkt me niet handig om 20 minuten voor werktijd nog even snel naar apeldoorn te gaan Bloos! Haha!

Maar ik heb alle kadootjes nu, tis een wonder. De kruidvat heeft me goed geholpen en de blokker ook. Ik heb zo'n zelfkweekplantje en een hele leuke spons Lachen
Nu afwachten of hun het ook leuk vinden Knipoog

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 15:13

succes OK dan!

(ik wist toch ook niet dat je om 13.00 moest werken Tong uitsteken )