Mexico; Playa del Carmen of Puerto Vallarta ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Mexico; Playa del Carmen of Puerto Vallarta ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 09:27

Omdat rich en ik als ik wat beter te been ben, lekker in maart ofzo samen weg willen zit ik aan Mexico te denken. Ik droom van witte stranden en azuurblauwe zee en ik weet dat ik dan beter naar Yucatan kan gaan.
Het is echter zo giga duur en Puerto Vallarta kan stukken goedkoper.

Daar heb ik echter geen witte stranden en palmbomen.

Wie is er geweest en kan me vertellen wat puerto vallarta biedt ?
En nee, zwemmen met dolfijnen enzo vind ik niet interessant, want dat staat op de planning voor in nieuw zeeland........
Het gaat ons puur om strand, zwembad, niets hoeven, doen wat we willen...............

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:10

Ik ben in Playa Del Carmen geweest op vakantie.
Echt een Super vakantie gehad, dus als ik zou mogen kiezen:
Playa Del Carmen Haha! OK dan!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:33

Ik ben in Puerto Vallarta geweest (alweer heel wat jaartjes geleden, wij waren er de eerste groep Nederlanders.......en toen was het nog echt goedkoop.
Het schijnt nu toch al wel een stuk duurder te zijn geworden Verdrietig .
Je hebt er zeker wel witte stranden met palmbomen........
Je kan overdag met een soort van taxibootje naar enorme mooie stranden (bounty strand OK dan! ).
Verder vond ik het een onwijs mooi land , er waren echt heel veel excursies en er is een hele leuke boulevard.
Wij hebben zelfs nog een tocht van een paar uur door de bergen gemaakt met paarden......een uurtje of 4 Ziek ).....we reden door rivieren heen.
Het nadeel is wel dat er in de zee bij de boulevard bijna niet valt te zwemmen omdat het echt heel wild is.
Maar er gaan dus allerlei taxibootjes naar allerlei schitterende stranden waar je dan heerlijk kan genieten........ OK dan! .......ik wil ook weer

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:18

Ik ben begin vorige maand in Puerto Vallarta geweest en heb een heerlijk vakantie gehad.
Echt duur vondt ik het daar niet hoor.
Ik heb daar ook met de dolfijnen gezwommen dat vergeet je echt nooit meer van je leven zo mooi is dat.
De natuur is daar ook erg mooi en de mensen super aardig.
We hadden een paar vaste kroegen waar je wel leuk kon uitgaan, en idd langs de boulevard is het gezellig druk vooral wat later in de avond dan komen die mexicanen ook flaneren.
Helaas hadden we de laatste twee dagen onwijs slecht weer want we hadden een orkaan "olav" (en dat wil in niet meer meemaken)

Ik wil zeker nog een keer terug naar Mexico.

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:50

hooi,

wij zijn dus in april/mei in playa del carmen geweest voor 16 dagen, en zitten dus volgende week zaterdag ook weer in het vliegtuig, naar playa del carmen voor 16 dagen.
wij gaan heelrijk met stapel boeken en gewoon voor de gezellige sfeer.
de prijs vinden we dus wel meevallen, het grootste gedeelte ben je gewoon al voor je ticket kwijt.
voor meer tips, kijk eens op onze homepage : www.divehorse.com.
of op onze "camping Haha! ) " www.reefclubplayacar.com en nog een tip : neckermann is meestal het goedkoopste.

groetjes, marijke

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 16:40

ja marijkestommy, dat weet ik van neckermann. Ik ben ook met hun naar dominicaanse republiek geweest, omdat ze inderdaad vaak de goedkoopste zijn. Ga even op je site kijken.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 16:53

ja die reef playacar had ik ook al naar gekeken, ziet er fijn uit, maar jongens............4000 gulden voor 2 weekjes vakantie.........PER PERSOON !!!!!!!! en dan bij neckermann is dat he........
we kunnen het ook overdrijven......

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:19

IngridM schreef:
ja die reef playacar had ik ook al naar gekeken, ziet er fijn uit, maar jongens............4000 gulden voor 2 weekjes vakantie.........PER PERSOON !!!!!!!! en dan bij neckermann is dat he........
we kunnen het ook overdrijven......


wat kan dat verschillen zeg, wij zijn nu zo'n 1000 eurie per persoon kwijt voor 16 dagen in december.
nu is het natuurlijk wel zo dat maart/april de topmaanden zijn voor het caribisch gebied.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 23:47

MarijkesTommy"]
[quote="IngridM schreef:
ja die reef playacar had ik ook al naar gekeken, ziet er fijn uit, maar jongens............4000 gulden voor 2 weekjes vakantie.........PER PERSOON !!!!!!!! en dan bij neckermann is dat he........
we kunnen het ook overdrijven......


wat kan dat verschillen zeg, wij zijn nu zo'n 1000 eurie per persoon kwijt voor 16 dagen in december.
nu is het natuurlijk wel zo dat maart/april de topmaanden zijn voor het caribisch gebied.
[/quote]


ja dat scheelt nogal ja, maar wat je zegt; het zijn de beste maanden voor daar !!! Misschien is egypte een goed alternatief, het gaat ons toch alleen maar om strand, zwembad en niksen. goed weer. Dat heb je in egypte ook, maar dat trekt me niet zo erg, maar ja, is wel stukken goedkoper.
Nou we kijken nog wel even.........het maakt eigenlijk niet zoveel uit, als er dus maar zon, zee en strand is.............curacao lijkt me ook wel wat...........droom droom. Of we wachten gewoon af tot er een leuke aanbieding komt tegen die tijd.