Zometeen naar Maastricht.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zometeen naar Maastricht.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:12

....voor m´n (waarschijnlijk)laatste M.E inzet, ik stap er nl per 1 januari uit omdat het me veel te veel tijd kost.
Momenteel is er een topoverleg in Maastricht waar wij dus ook 3 dagen naar toe moeten, uiteraard niet voor het overleg maar voor de veiligheid Haha!
Vannacht en morgennacht mag ik op het dak van een hotel staan om de boel in de gaten te houden, ik begin al te kleumen bij het idee en heb m´n thermo-ondergoed al ingepakt.
Ben wel blij dat dit de laatste keer is, volgend jaar ga ik zowiezo wat minder werken (32 uur) zodat ik eens wat meer tijd over houd voor de paarden en ik eindelijk weer eens kan gaan starten.
Ik blijf wel gewoon hondengeleider dus Kira kan nog niet met pensioen Haha!
Nu maar hopen dat het lekker rustig blijft in Maastricht en ik dinsdag weer een beetje op tijd thuis ben.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:21

Hopelijk blijft iedereen gewoon braaf binnen met een kopje thee, 'tis ook helemaal geen oproerkraai-weer, toch? Succes!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:36

bij wat actie krijg je het wel meteen een stuk warmer Knipoog

ik zal maar zeggen, veel sterkte in die kou op het dak!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:37

Oh, die top in het mecc waarcshijnlijk? Mijn man moet nu metde trein naar het werk want alles is daar bezet, nergens kan je met de auto nog parkeren inde buurt van het MEcc. ER is zelfs een stuk snelweg van het vliegveld gereserveerd voor de bobo's. Werkse en ik hoop dat het rustig blijft.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:40

Leuk!! Blijft vast wel rustig daar!! Brr..lijkt me wel ontzettend koud trouwens!! Gingen ze ook nog naar de universiteit???

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:41

He, das in de buurt Lachen
Meeten? Tong uitsteken

Veel succes daaro!