Vraagje over morning after pil.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:00

Ja zult langs de huisarts moeten, die schrijft een kuur voor en dan kun je hem ophalen bij de apotheek. Een kuur is voor drie dagen.
of het vergoed word of dat je een eigen bijdrage (zal ongerveer €5,- zijn) moet betalen is afhankelijk van haar ziekenfonds of particuliere verzekering.
De huisarts mag overigens NIETS aan haar ouders vertellen, hij heeft nml een zwijgplicht. Daarnaast heeft hij bijna elk weekend dit soort verzoeken dus zal hij er ook echt niet vreemd van op kijken.
Trouwens al je vriendin er dan toch is laat haar dan gelijk om de gewone pil vragen want de morning-after pil is door de vele hormonen die er in zitten heel slecht voor je, ze kan dan ook bijwerkingen als misselijkheid en diarree krijgen.
ik hoop dat je hier wat aan hebt. Lachen


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:08

Avanti schreef:
Kan trouwens iemand anders hem voor je halen?

Thx Susan Lachen Ik zal het doorgeven. Moet wel binnen 24 uur he? Scheve mond


iemand anders kan hem niet voor je halen omdat ze ook je bloeddruk ed even moeten controleren voordat ze hem voorschrijven.
Ik geloof dat je binnen 48 uur de eerste pil ingenomen moet hebben, maar dat weet ik niet helemaal zeker
succes.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, flooooo, juval, KikiCelinevs, R0SE, senna21, Setteli, swatch, xKatinkii en 153 bezoekers