Vorige week Zwartepiet gespeeld in Schiedam!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Vorige week Zwartepiet gespeeld in Schiedam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 19:47

Haha, vorige week Zwartepiet gespeeld.. en ik doe het dus echt nooit meer..!! Ging werken in Schiedam in de Passage, werk voor de Hans Anders (Promotie lopen)
Dat doe ik samen met een vriendin, dus vonden het wel een leuk idee om als zwartepiet te gaan.. zij kon aan 2 pakken komen dus tja! Toch maar gedaan, moesten om half 10 al beginnen maar we kwamen een uur te laat omdat we ons niet zwart kregen.. Haha!
Uiteindelijk toch helemaal zwart geworden en toen over straat, kwamen allemaal kinderen naar buiten 'Zwartepiet!!' haha was wel leuk.. alleen we hadden nog geen pepernoten.. Schijnheilig
Hebben heel de dag in de Passage gelopen, misschien dat er nog een paar bokkers ons gezien hebben..?!
Was wel leuk, ging alleen die avond nog uit dus was wel irritant aangezien het zwart er niet echt gemakkelijk afging..
Loop nu tegenwoordig om de week in de Passage om promotie te lopen voor de Hans Anders, en anders in Spaland ook voor de Hans Anders! Dus als er nog bokkers zijn die ons tegenkomen moet je me maar ff aanspreken.. Knipoog

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48396
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:56

ik zal op je letten... Haha! ik kom regelmatig in de passage.... alleen... hoe zie je eruit???? Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:20

Ik ga woensdag zwarte piet spelen, in een winkelcentrum, samen met 2 vrienden.
Leuk en paar uur school skippen, en daar heel de middag rondhangen Tong uitsteken

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:03

Ik zal ook kijken of ik je zie lopen.

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:59

Wat leuk!!!
Maar hoezo was het niet leuk dan??
Ik kom er nooit Knipoog

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:35

Misschien dat ik je wel een keertje tegen kom Lachen ik zal het (proberen Knipoog ) te onthouden