bokt kat verkiezing 2003

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

hoe willen jullie de puntentelling?

Poll eindigt op

in een poll
33 (60%)
een top 10 maken, nr1, 10 punten nr2. 9 pnt enz.
14 (25%)
op 1 kat stemmen
8 (14%)

Totaal aantal stemmen: 55



IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:48

ik nomineer er twee van de 4 Tong uitsteken

Als eerste Dusty.

Dusty was een zwart poesje (met witte teentjes een wit lipje en een wit driehoekje op haar buik wat op een onderbroekje leek Nagelbijten / Gniffelen ) van ongeveer twee weken oud toen ik haar kreeg, een week eerder was ze op straat gevonden in een doos met 8 broertjes en zusjes en opgevangen door een vrijwilliger van de dierenambulance. Ik heb haar precies 10 dagen gehad voor ze overleed, ze was gewoon te jong en kon niet overleven zonder moeder (de rest van het nest heeft het wel overleeft). 10 dagen lang heb ik haar met de fles gevoed, 10 dagen lang heeft ze naast mijn bed in een doosje geslapen, 10 dagen lang heeft ze gevochten voor haar leven. Maar helaas is ze dus toch overleden Verdrietig .

Afbeelding
hier was ze ong. 2 weken oud en had nog nietzo lang haar oogjes open en kon alleen nog maar heel wankel een beetje rondkruipen wat een super lief gezicht was Lovers


Mijn tweede nominatie is Ginny

Ginny was ook een poesje, een lapjes poes (terwijl ik dacht dat ze gewoon tabby met rood was Verward ) Haar moeder is een Noorse Boskat met stamboom vader is onbekend. Ik was helemaal blij toen ik haar ging halen (rit van totaal 4 uur Bloos! ) maar toen ik thuis kwam en haar voor het eerst te eten gaf zag ik al meteen dat er iets niet goed was, twee weken lang ben ik bijna elke dag naar de dierenarts geweest omdat ze haar eten er meteen weer uitgooide en heel erg vermagerde. Na twee weken heeft die dierenarts de moed opgegeven en heb ik haar in moeten laten slapen Verdrietig . Omdat ik toch wilde weten wat er aan de hand was heeft de dierenarts een autopsie gedaan en daaruit bleek dat ze een aangeboren afwijking had, een deel van haar aorta zat om de slokdarm gedraait waardoor ze geen eten binnen kon krijgen en geen kans op overleven had Verdrietig Ginny is 10 weken oud geworden.
Ginny was echt heel erg lief en heel nieuwsschierig, wanneer ik aan het bokken was lag zijn vrolijk op mijn schoot te spinnen. Ze kon overal mee spelen maar vooral met nix *LOL* , ze kon echt uren achter haar eigen staart of schaduw aan zitten (en maar kauwen op dat staartje Tong uitsteken ) En als ik 's avonds naar bed ging kwam ze meteen bij me liggen, heel dicht tegen me aangekropen en zo viel ze knorrend in slaap Lovers .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:14

maar ik heb geen volwassen foto's omdat ze zo oud zijn geworden Verdrietig

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:29

ok, gelukkig want ik wel mee doen Tong uitsteken

misschien een idee om er collage's van te maken, netzoals bij die draver verkiezen (lijkt daar goed in de smaak te vallen)

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:39

ik vind en pol makkelijker, kun je gelijk het resultaat zien (lees: dan hoef jij niet alles op te gaan zitten tellen Knipoog )


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten