Ik ben weer uit het ziekenhuis. *dagboek*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ik ben weer uit het ziekenhuis. *dagboek*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 22:41

Nou, zoals jullie vast wel hebben gelezen lag ik in het ziekenhuis. Ik vind het heel lief dat mn zus jullie op de hoogte heeft gehouden.
In het ziekenhuis had ik nog een hele lange brief geschreven voor jullie, om die aan mijn zus mee te geven, zodat ze die hier op bokt kon zetten. Helaas heb ik die helemaal vergeten om mee te geven aan haar, vandaar dat ik hem toch nog even hier neer zet. Die brief heb ik trouwens vrijdag ochtend geschreven.


Hey Lieve Bokkers,

Allereerst wil ik jullie even bedanken voor alle lieve reacties in het topic en de kaartjes en smsjes.
Het is nu vrijdag ochtend en sinds dinsdag avond lig ik hier in het ziekenhuis.
Ik zat dinsdag nog gewoon lekker te bokken totdat ik wel heel erg last van mijn buik kreeg en besloot naar bed te gaan. Mijn ouders dachten daar toch wel anders over. Om half 12 's avonds waren we bij de huisartsenpost van het ziekenhuis. Ik werd daar onderzocht en gelijk doorgestuurd naar de EHBO met waarschijnlijk een blinde darm ontsteking.
Daar werd ik ook weer onderzocht en werd er bloed afgenomen en urine onderzocht. Omdat het laat was werd ik opgenomen en geobserveerd die nacht, de volgende ochtend zou de chirurg me onderzoeken en beslissen of ik werd geopereert. Ik zou een infuus krijgen omdat ik de hele nacht nuchter moest blijven voor de eventuele operatie. Het infuus zou gewoon in mn arm komen. De broeder prikte het infuus en het deed best wel zeer. Toen werd mijn warm ineens ontzettend dik en begon heel erg zeer te doen.. Hij zat langs mijn ader, en al het vocht liep zo mijn arm in. Weer eruit gehaald, en opnieuw op mn hand.. "Doet dat niet meer pijn?" vroeg ik, maar ik kreeg geen antwoord.. Weer prikte hij het infuus, in mijn hand, en ik begon te schreeuwen, het deed echt zéér!!!! Weer werd het dik, en weer zat het langs mijn ader.. Weer eruit. Fijn hoor, ik was al zo bang voor naalden... Toen zou hij het toch maar zo laten, als ik geopereert werd dan zouden ze wel opnieuw proberen. Ik werd naar mijn kamer gereden op de kinderafdeling, moest nog wat vragen beantwoorden en eindelijk kon ik gaan slapen.. want moe was ik wel! Slecht geslapen die nacht.. werd telkens wakker, veel tv gekeken, weinig geslapen..
De volgende ochtend kwam gelukkig mijn moeder al vroeg, want ik was toch wel aardig zenuwachtig voor de operatie enzo.. Toen mijn moeder net weg was (werken) kwam de chirurg. Het enigste wat hij deed was vragen stellen.. Wat voel je als... En 1 keer duwen op de plek waar ik zeer had, het duwen deed niet zo zeer, maar het loslaten onwijs.. Hij wist het al snel, ik moest geopereert worden. Mijn moeder kwam toen ook weer gelukkig en ik werd klaar gemaakt voor de operatie. Helaas moest mn moeder al best snel weer afscheid nemen want ze mocht niet verder mee naar de operatie kamer enzo.. Ook de superlieve zuster moest al snel weer weg, maar al snel werd ik opgehaald door een hele aardige meneer. Hij ging opnieuw proberen het infuus te zetten. Eerst weer in mijn arm, maar ook toen zat hij langs mn ader.. Toen probeerde hij het op mijn hand, en omdat het de vorige keer zo'n zeer deed, verwachte ik dat nu weer, maar gelukkig voelde ik nu alleen een klein prikje. Al snel daarna kwamen ze me halen. Ik had mijn knuffeltje mee genomen, een super lief beertje dat ik van mijn vriend heb gehad een hele tijd terug en voor mijn gevoel geluk geeft.. Ze reden me de operatie kamer in en ik werd overgetilt op de operatietafel. Het eerste wat ik vroeg was "Mag mn knuffeltje mee?" het was een dood normalevraag van mij.. Oke, misschien verwachten ze dat niet van een 16-jarig meisje, maar toch.. 1 van de mensen zei ook "Ondanks de pijn heb je toch nog humor" Tja, ik bedoelde het serieus.. maargoed..
Iedereen stelde zich voor en ik begon me aardig op mijn gemak te voelen, echt zenuwachtig was ik niet meer.. Ik was in goede handen en zou er toch niets van merken.
Toen werd de narcose-vloeistof in mijn infuus gespoten. Ik voelde het zo door mijn hand en arm lopen, branden dat het deed! Ik kneep mijn ogen dicht van de pijn, en zei dat het zeer deed.. Op een gegeven moment kwam er gewoon geen geluid meer uit mijn mond, ik deed mn ogen open en alles draaide. Dat moment was echt zo eng, ik had zelfs het gevoel dat ik niet meer kon ademen.
Het volgende moment deed ik mijn ogen open en draaide alles, ik zag overal mensen in blauwe pakken lopen, maar deed snel mn ogen weer dicht. Toen ben ik weer in slaap gevallen, want het volgende moment wat ik me herinner is dat ik op mijn kamer lag. De hele dag ben ik ontzettend moe en duf geweest. En onwijs last van mijn buik. 's Avonds nog geprobeert slokjes water te drinken, maar dat kwam er allemaal weer uit. Ook als ik maar een klein beetje mijn hoofd omhoog deed werd ik gelijk misselijk. Die avond heb ik in totaal 9 keer gebraakt. Ook kreeg ik 's avonds een spuit tegen trombose, fijn.. weer een spuit. De volgende ochtend voelde ik me wel iets minder misselijk, en ik moest perse proberen te drinken. Gelukkig ging water al wat beter, en toen moest ik overgaan naar limonade. Ik heb heel wat tranen gelaten die middag. De zuster die dienst had was niet al te aardig tegen me."Denk eraan hè, voor 3 uur is dat glas leeg!!" Gelukkig kwam mijn moeder al snel en werd de zuster ook wat aardiger. Ik heb voor 3 uur een glas leeg gedronken, maar dan wel een glas water. Gelukkig was om 3 uur de dienst van die zuster afgelopen en begon mijn favoriete zuster weer. Lovers Die dag kon ik gelukkig ook naar de WC. Dat gebeurde eerst gewoon in mijn bed, maar dat is nogal onhandig!
's Avonds kreeg ik een beetje honger, en kreeg ik wat soepstengels. Dat was echt heerlijk, weer wat eten. Normaal vind ik dat er aan die dingen amper smaak zat, maar nu smaakte het echt heerlijk! Weer kreeg ik zo'n spuit tegen trombose, vreemd genoeg deed ie nu meer zeer als de avond ervoor. Het was mn andere been nu, misschien lag het daar aan.
Ik heb die avond nog wat rondgelopen op de afdeling, dat scheen goed te zijn. Wel werd ik daar heel erg moe van, maar gelukkig was er aan het eind van de gang een bank waar ik dan even kon rusten. Toen was al het bezoek weg en voelde ik me steeds slechter. De pijnstillers hielpen niet meer, en ik had het ontzettend warm. Ik had 39,7 koorts, en een te lage bloeddruk. De lieve zuster die nachtdienst had heeft toen alle lucht met een slangetje uit mijn darmen gehaald, gelijk voelde ik me een stuk beter en was mijn koorts ook weer snel weg. Toen weer gaan slapen, en net zoals elke nacht, weer erg slecht geslapen. Ik heb telkens echt geen zin in de nachten, vanavond is het weer zo ver. Maar nu is het gelukkig pas 12.00 uur, dus heb nog even te gaan. Ik ben vanochtend ook onder de douche geweest. De zuster moest me wel helpen, maar ik vond het heerlijk om weer lekker schoon te zijn. Onhandig was het wel, met dat infuus. Gelukkig kon ik wel lekker zitten. Daarna kwam mijn zus op bezoek, die is net weg. Samen met haar en mijn nichtje zijn we nogeven in de speelkamer geweest, dat was ook wel even leuk. Ik heb trouwens ook een playstation op mijn kamer. Ik lig met nog 1 jongen op de hele afdeling, verder is er niemand, maar hij gaat morgen alweer naar huis. Hij word op dit moment geopereert. Hij heeft wat aan zijn been. Ik ga nu weer stoppen, want meer heb ik niet te vertellen.
Ik weet niet hoe lang ik hiernog lig, maar ik zal morgen nog wel een (kortere) brief schrijven, deze is wel erg lang geworden.

Groetjes Nathalie


Hij is erg lang, maargoed..
Ik heb thuis ook nog een brief geschreven. Ik had niet verwacht dat ik al op de computer kon, dus ik wilde weer aan mn zus vragen of ze hem erop wilde zetten. Maar gelukkig kan ik dat nu zelf! Cool


Hallo lieve bokkers!!

Gelukkig ben ik weer thuis! Omdat ik nog niet op de computer kan hier nog een brief van mij, zodat jullie weer weten hoe het met me gaat, en ik me niet zo erg verveel, haha!
Vannacht heb ik iets beter geslapen. Gister avond heb ik helaas te horen gekregen dat mijn hond waarschijnlijk maandag ingeslapen word.. Dat was wel even slikken, en proberen mijn tranen in te houden, want er was bezoek. Vannacht ben ik een paar keer wakker geweest, en ik kon dan niet meer slapen, moest telkens aan mijn arme hondje denken. Hij is al oud, en niet alles werkt meer. Zijn hart is erg slecht, en hij eet niet meer en heeft veel pijn.. Mijn arme Maxje. Gelukkig ben ik nu weer dicht bij hem.
Gister avond heb ik nog zo'n leuke spuit tegen trombose gehad, op verzoek van mij weer in mn arme been, omdat het daar minder pijn deed de 1e keer. Maar nu deed het nog meer pijn! Mijn been is nu nog steeds stijf. Maargoed, liever 3 van die gemene spuiten, dan trombose.
Ik had vannacht samen met Sam, de jongen die in de kamer langs me ligt, mijn schoen gezet. En sinterklaas was langs geweest! We hadden allebei een grote zak pepernoten in onze schoen. Helaas kan ik het nog niet opeten, maar ik bewaar het gewoon. Sam was vanochtend vroeg al snel naar huis, dus ik lag helemaal alleen op de afdeling. Mijn infuus is er gister avond uit gehaald, gelukkig! Ik kon weer eten, en dronk goed. Vanochtend heb ik me helemaal zelf en alleen gedoucht. Ik heb bijna een uur onder de douche gestaan,dat vonden de zusters wat minder, maar ik genoot er echt van! Ik heb het bijna de hele tijd volgehouden om te staan. Terug op mn kamer was ik wel heel erg moe daarvan en heb ik mooi een uurtje liggen slapen. Daarna ben ik lekker gaan playstationen en eindelijk had ik het spel door. Ik was nu echt ver! Volgens de zuster mocht ik morgen wel naar huis. Nog even afkijken hoehet vandaag zou gaan zonder infuus enzo. Gister avond heb ik heel erg veel gelopen, telkens maar de afdeling op en neer. Dat vond ik wel fijn.
Mijn moeder kwam vanochtend gelukkig al best vroeg, en toen ze er net was kwam ook de chirurg even controleren hoe het met me ging, zoals elke ochtend. En eindelijk! Ik mocht naar huis!! Net toen ik dat hoorde kwam er een zwarte piet binnen lopen met een hele camera ploeg. Van welke zender weet ik helaas niet. Ik was natuurlijk op dat moment heel erg vrolijk omdat ik net te horen had gekregen dat ik naar huis mocht. Zwarte piet vroeg aan mij of ik een pepernoot lustte. Tuurlijk.. Hoeveel? 1?2?3? Ik zei "Doe de hele zak maar!" En hij zette de hele zak op mijn benen en liep aan. "Zo, dus jij neemt dat zware werk van me over, Doei!" En hij liep weg. Gelukkig kwam hij wel weer terug zonder camera om zijn zak toch weer op te halen. Pepernoten zijn lekker, maar wat ik met een hele zak moet....
Daarna ben ik lekker naar huis gegaan. En nu lig ik lekker met mijn dekbedje op de bank. Ik kan alleen maar appelsap drinken. Vreemd genoeg vond ik dat nooit lekker, maar nu ik niets anders kan drinken vind ik het heerlijk.
Het eerste wat ik deed toen ik thuis was, was naar Camilla. Heb haar heerlijk geknuffelt en een appeltje gegeven. Wat heb ik haar gemist zeg!
Ik moet nu 1,5 week thuis blijven, mag ook niet rijden, gelukkig wel soms eventjes langs om te kijken. Helaas kan ik mijn laatste selectiewedstrijd ook niet rijden, daar baal ik wel van. En natuurlijk heb ik het concert van Justin Timberlake gemist, waar ik ook erg van baal. Maargoed, daar is niets meer aan te doen. Over 1,5 week moet ik weer op controle.
Ik heb nu 3 kleine wondjes op mijn buik. 1 boven mijn navel, daar is de "camera" ingegaan. En 1tje in mijn zij, en 1 net boven mijn schaambeen. Het zijn gelukkig kleine sneetjes, die hopelijk niet een al te groot litteken geven.
Nu ga ik maar weer stoppen, want ook deze brief wordt weer zo lang!
Groetjes Nathalie


Nou, dit waren mn uberlange brieven...
Nu ga ik maar snel weer op de bank liggen, want ben nogal dizzy van zolang achter de pc zitten!
Ik wil nog even in het speciaal E_l_m_o, Gera en Jamy bedanken voor de super lieve kaartjes!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:51

zoo wat een verhaal ik heb het helemaal gelezen! wat heb jij doorgemaakt zeg met die prikken enzo en al die pijn die je omschrijft! jeetje mina maar hoeveel nachten heb je nou in totaal in het ziekenhuis gelegen?

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:52

Pfoeh, kon het nog langer Knipoog.
Heb je veel bezoek gehad? Mijn moeder lag de afgelopen 10 dagen ook in het ziekenhuis, en is nu terug thuis. Zij had heeel veel bezoek(en veel pralinen en koekjes, die wij allemaal mogen opeten Knipoog.
Hebben ze je trouwens gefilmd toen met sinterklaas? Je hebt er toch foto's van Knipoog.

Het is wel vreselijk nieuws dat je hondje moet worden ingeslapen, misschien is het beter voor hem, maar toch, leuk is het niet.

Heel veel beterschap Nathalie, en hier op bokt zijn geloof ik wel wat topics te vinden van het concert van Justin, ik zag toch wel wat titels voorbij komen. Dan heb je toch íets van het concert mee.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:56

Gelukkig dat je je weer wat beter voelt en dat je weer lekker thuis bent

Je kan leuk schrijven trouwens
Sterkte de komende week, de dagen gaan zo lang duren als je niets mag doen...

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:28

Zo, ik heb ook echt alles gelezen en het klinkt zo eng, al die spuiten enzo! Nee, er moet wel iets heel ergs gebeuren voordat ze mij moeten prikken!

Gelukkig gaat het al beter met je! Hopelijk blijft het goed gaan en kun je weer snel met je paardje rijden!

Maar had je nou een blinde darm ontsteking? Want je zus zei dat tijdens de operatie iets anders was gebleken?

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:34

Gelukkig dat je weer thuis bent, en je weer beter voelt!!
Nog beterschap!!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:34

pff,was niets voor mij al die spuiten Haha!
wat gomir ook als chreef,je kan idd leuk schrijven.

maar tot waneer heb je dan in het ziekenhuis gelegen?
van dinsdagavond tot zaterdagavond?
en hoe gaat het nu met je hond?

veel beterschap nog!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:26

jakkes al die spuiten Scheve mond
maar gelukkig gaat het weer beter! OK dan!

zorg maar dat je snel weer helemaal beter bent
kun je ook weer fijn rijden!

heel erg veel sterkte en beterschap nog

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:27

gelukkig is het allemaal goed afgelopen zeg,

en echt knap dat ze tegenwoordig met 3 kleine sneetjes zoiets kunnen verhelpen. Ik heb toch echt een heerlijk (ahum) litteken op mijn buik.

Succes nog met alles, en met het verdriet om je hondje.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:38

Ik heb het helemaal gelezen. Je hebt wel wat meegemaakt zeg Scheve mond
Gelukkig is het nu over, het lijkt me echt niet fijn om daar te liggen.

Spuiten zijn idd heel erg, flink balen dat je er zo veel kreeg Scheve mond

Beterschap en sterkte met het verdriet om je hondje Ach gut

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:38

Gelukkig meisje da het goed is afgelopen

Heb je mn kaart nog gehad Huilen * ben de hele stad voor je af gerent hoor Haha! Tong uitsteken *

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:55

Gatver Nathalie! Dat is echt niet niks. Ik heb het echt vreselijk met je te doen, want ik ga hier al bijna plat door alle woorden 'infuus', 'naald', 'ader' etc. Bah.. Ik ben ook zo iemand die totaaaal niet tegen spuiten en naalden kan en vooral een infuus vind ik afschuwelijk. Ik kan begrijpen hoe je je voelde, je weet dat het allemaal voor je eigen bestwil is, maar het is eigenlijk het laatste wat je wilt
Maar moet je eens kijken, je hebt je er doorheen geslagen. Super! Ik hoop dat het herstel weer een beetje snel gaat, maar je bent tenminste weer thuis en niet meer in dat onpersoonlijke ziekenhuis (niet tegen het ziekenhuis gericht, maar ja, je bent natuurlijk altijd liever thuis). Veel beterschap nog en dat ding ben je tenminste kwijt! Daar kan je geen ellende meer aan krijgen!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:00

Poeh, wat een verhaal zeg! Gelukkig is het voorbij. Lachen Heel veel beterschap en hopelijk kom je er snel weer bovenop!
Groetjes Jessie

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:44

pff wat een brieven he Haha!
brr al die spuiten.. ik heb het er ook niet zo op..
maar gelukkig dat je je al weer wat beter voelt!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:04

poe poe.. kheb t helemaal gelezen.. maarruh, als ik zoveel spuiten zou moeten krijgen zou ik helemaal gek worden!ben helemaal panisch voor die dingen!

maar tis inderdaad maar goed dat het goed is afgelopen!en ook gelukkig dat je je weer wat beter voelt, wel jammer dat je je laatste selectie mist,maar ja het is nou eenmaal niet anders, over je lichaam heb je niets te zeggen...

sterkte met t verlies van je lieve hondje...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:21

In welk ziekenhuis heb je gelegen, Nathalie?
Ik denk trouwens dat die pieten van de ziekenhuisomroep waren. Die zenden vaak 1 of 2x per week een uurtje uit voor de patiënten.

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:27

zo.. dat is een flink verhaal.. maar het is ook niet zomaar iets waarvoor je bent opgenomen!

een beetje erg klunzig van die verpleger om ernaast te prikken!
en van je selectiewedstrijd en het concert van justin is jammer, maar je gezondheid gaat voor hea!
heel veel sterkte met je hondje!!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:07

He meis!
Ik wist helemaal niet dat je in het ziekenhuis lag! ik kijk ook niej zo vaak op algemeen.
Ik wil je effe heel veel sterkte wensen. Voor jou en je zus met het hondje!
En natuurlijk heel veel beterschap!
Wel jammer van die selectie wedstrijd maar daar is niks meer aan te doen. Ook jammer van het concert maarja daar is ook niks meer aan te doen Haha!
Nog heel veel sterkte en heel veel beterschap!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:26

Gelukkig ben je weer thuis.
Heb het hele verhaal gelezen, brrr, ik zou het echt super eng hebben gevonden zo in het ziekenhuis!
Voor nu nogmaar beterschap, en dat je snel weer de hele dag kan bokken!!!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:29

ik wens je veel beterschap en doe het vooral nog heel rustig aan. zon operatie is heel pittig en je moet niets forceren. sterkte

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 13:00

Bedankt voor de reacties. Vannacht heb ik heerlijk geslapen, lekker in mijn eigen bedje! Nouja, wel op de grond. Ik heb een hoogslaper, en klimmen is nu niet zo'n succes. Het was wel wennen. Ik hoor in mijn kamer alle auto's langs komen, en mensen die gingen stappen, veel lawaai. Dat hoorde ik in het ziekenhuis niet, daar werd ik wakkergehouden door een tikkende klok en het geluid van het infuus.
Vanochtend ben ik weer lekker even naar Camilla geweest. Ik heb even met haar rond gewandelt over het erf, mijn vader liep mee, want als ze fris is kan ik haar nu niet houden, heb amper kracht in mijn armen. Daarna zijn we nog even naar Robin geweest. Die stond lekker in zijn weitje. Het was wel grappig, mijn vader zou hem wel even halen zodat ik met hem kon knuffelen. Maar telkens als mijn vader naar hem toe liep begon hij hard te rennen en sprongen te maken. Lekker vrolijk dus. Ik ben toen zelf maar even het weiland ingelopen en ik liep zo naar hem toe, hij bleef gewoon staan, oortjes naar voren en wachten tot ik er was. Lovers Toen ik bij hem was drukte hij zijn neus tegen mijn wang.. Wat is het toch een grote schat. Lovers
Nu ga ik even lekker slapen en vanmiddag met mijn vader, zus en nichtje naar sinterklaas bij het werk van mijn ouders. Ik hoop dat het niet te druk is. Maar gelukkig kan ik gewoon lekker zitten daar, maar moe zal ik vast wel zijn als ik weer thuis ben.
Mijn onderste snee (bij mn schaambeen) is helaas een beetje ontstoken. Ik heb nu van die ziekenhuis onderbroekjes aan omdat ik ongesteld ben geworden in het ziekenhuis en ik alleen maar strings heb. Bloos En ik mag nu natuurlijk geen tampons in... En die broekjes komen dus tegen dat sneetje aan.. best pijnlijk. Maar gelukkig kan ik ze een beetje oprollen naar beneden zeg maar, zodat ze er niet tegenaan komen.
Ik kan ook amper broeken dragen. Ik loop nu de hele dag in een nachtjapon en als ik naar buiten ga trek ik mijn trainingsbroek aan, maar daarvan is de band best strak, en dat is best vervelend.
Bedankt voor jullie reacties, ik zal jullie op de hoogte houden.
Laatst bijgewerkt door Nathalie op 30-11-03 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:07

Gelukkig dat je vannacht goed hebt kunnen slapen!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:11

Fijn dat je je weer wat beter voelt!

Toen ik in het ziekenhuis lag voor een trap in mijn maag mocht ik ook 4 dagen niet eten en moest er elke 3 uur bloed afgenomen worden voor levertesten. De meeste zusters kunnen absoluut niet prikken, en aangezien ik wegens het infuus maar 1 prikbare arm had ging ik daar ook weg als een junk! Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:12

Zoooo wat een verhaal zeg he!! Gelukkkig is alles weer goed gekomen!! Maar wel raar dat die broeder 2 keer verkeerd prikt zeg!!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:13

Echt fijn dat je weer thuis bent Nathalie!
Mijn kaartje is onderweg, heb hem gister op de bus gedaan, maar het is vandaag zondag dus zul je hem maandag of dinsdag binnen hebben Lachen

Heel erg veel sterkte nog he meid!