wat verlang ik weer naar de zomer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:17

Ik niet!!!!
Ookal heb ik griep en ben ik zwak, ziek en misselijk, ik heb het heel eventjes gehad met hittegolven en buitenzitten !!! Om nog maar te zwijgen over buitenconcoursen.... Winter kom maar...... Lachen (zolang het maar niet gaat ijzelen etc. Haha! )


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:30

RodeoGirl schreef:
Ik wacht op een dik pak sneeuw en dan lekker met de slee erop uit en met de hond wandelen door de sneeuw en weer schaatsen...En daarna lekker met een bakje thee voor de verwarming! Heerlijk! En dan Kerst! Supergezellie....Nee van mij mag het nog wel even lekker winter zijn! En dan bedoel ik niet het rottige regenachtige weer maar een dik pak sneeuw


Ik ook!!! Heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:55

Ik heb ook de beschikking over een MEGA binnenbak, dus het zal me m'n r**t roesten hoeveel neerslag er gaat vallen. Tong uitsteken *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:30

Kayla schreef:
Ja ik ook, is ook wel nodig hoor, hier in het noorden ligt al 30 cm sneeuw, he Picasso?


Cool
Net op de grens van Friesland en Groningen weer hè?
Wat is er toch met dat plekkie??? Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: abbij, alicegohome, Amigodance8, Anoukjuuuhh, Astrid_Brann, Bontfire, Carowl, Century, Charat, DieL_Zor, Dieselpaard, EmptyWords, Frummel01, GoogleAdsense, IASCrawler, Iepoetjuh, manonutjuh, noviceh, Paardennamen, Poekkie, Rupser, SandraWierda, savieralover, secricible, SemrushBot, soesie, YandexBot en 60 bezoekers