Wie kan me een advies geven???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 21:47

Hoe kom ik ooit hier vanaf?? Frusty Frusty
Kort het probleem samengevat... ben 2 jaar lang erg verliefd geweest, maar het is nooit wat geworden. Terugkijkend had ik een mega bord voor mn kop en speelde ie alleen spelletjes met me. Toen ik eindelijk doorhad dat het niks meer worden zou, heb ik de beslissing genomen om hem niet meer te zien (oa te stoppen naar de club te gaan waar hij altijd was) en dus om naar Amerika te gaan. Dus ik heb hem 4 maanden niet meer gezien. Ik ben niet meer verliefd, en ben blij dat ik niet meer met dat gedoe rondloop. We hebben wel een beetje gemaild maar puur oppervlakkig. Nu krijg ik echter een sms van hem of we weer eens af kunnen spreken. Op het moment dat ik zn naam op mn schermpje zag kreeg ik al weer hartkloppingen en ik kan aan niks anders meer denken. Ik wil aan de ene kant graag afspreken, omdat ik toch vrienden wil blijven met hem, maar ik wil niet dat het weer de verkeerde kant op gaat. Dat heb ik natuurlijk zelf in de had... maar mn gevoel niet. Ik was ervan overtuigd dat ik niks meer voor hem voelde (doe ik ook niet Verward ) maar ik kan gewoon niks aan dat gevoel doen. Zit erin gebakken ofzo. Wat zouden jullie me aanraden? Hoe krijg ik dat gevoel weg? Hem niet zien helpt dus blijkbaar niet Frusty Zal ik dan toch gaan...? zucht Gaaaap



Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 21:59

maar ik ben juist zo bang om te ontdekken dat het wel iets is... Frusty
Ik heb echt 2 jaar lang de hoop gehad dat het wat zou worden, vooral ook omdat meneer de eigenschap heeft om net op het moment dat je de moed op wil geven, toch weer een hint oid te geven zodat je denkt 'zal ie dan toch..?'
Als je aandacht verslapt wordt je voor hem ineens weer interessant, zeg maar. Zucht.
Ik kan iedereen precies vertellen wat voor spelletjes ie speelt, kan er ook zo doorheen prikken, maar op de een of andere manier begeeft mn verstand het als ie in de buurt komt hehe.

Mensen nog leuke broers id aanbieding? Dat zou een nog betere defense strategie zijn natuurlijk... gewoon iemand vinden die nóg leuker is (en dat is echt niet zo moeilijk... *LOL* )

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 22:16

Yep true, true... I know..
Maar het is gewoon erg vervelend als je de scheidingslijn tussen 'onschuldig' en 'flirten' niet meer kan zien. Die houding is er in die twee jaar een beetje ingeslopen. Uitdagen en happen, you know.
Had gehoopt een errug leuke amerikaan te ontmoeten zodat ik daar kon blijven maar helaas... most americans suck. *LOL*
Ik ga gewoon voor de innocent date... ('im a survivor, im gonna make it...')
Áls ie uberhaupt nog iets van zich laat horen, want dat was vroeger ook al niet zn sterkste punt... terugbellen Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 22:23

hahaha wel met ene kleine eis... 22+ hehehehe
Hoe oud was jij ook al weer Bartje? Haha!
Maar ik houd je in gedachten hoor, maak ik een mooie foto van ons samen en zal ik aan meneer van deze topic laten zien, schrikt ie zich een ongeluk (hij si zelf 28 hihihi) 'heb me bedacht ga voor de jongere jongens... zijn blijkbaar zelfs volwassener'
Party!! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Amarins2, Britta31, ComscoreBot, DenieesB, Esther, evelien1000, GoogleAdsense, hooi, Julimy, LolaTFB, Macs, maessie, MarjanB, minouesmee, myk_en_shant, PotjeMayo, scrabbel, Sjofel, Toffeltje, topsylover, Vithou, Wescha, Wistaire, xSuuzerd, XxLMMxX en 73 bezoekers