Dode vent in Burger King op Maxis terrein...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Dode vent in Burger King op Maxis terrein...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 20:49

Jaaa, je maakt nog eens wat mee... of tenminste ik niet Knipoog ik was aan het werk, maar een aantal collegaatjes waren naar de Burger King om eten te halen. Toen ze terug kwamen vertelden ze dat er op de vloer bij de Burger King een dode vent lag, tenminste, ze waren bezig met proberen reanimeren (ambulance personeel)... er was al een alarm afgegaan, we hadden geen idee waarvoor.

Ze vonden het zo vreemd dat iedereen gewoon doorging met eten...
tja, zei ik al, anders word je eten toch koud!!

Nog zoiets, bij de Burger King worden de burgers etc... (op het patat e.d. na) dus bereid in de magnetron Scheve mond

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:52

gatver. Dan is toch meteen je eetlust over. Juk. En in de magnetron? Hmm, Evert vind de BK lekkerder dan de Mac Haha!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:29

Burger King sucks!

Bah die hamburgers zijn zo ranzig....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:38

Ja Orri dat heb ik ook gemerkt bij de BurgerKing dat ze de hamburgers in de magnetron doen. Je loopt naar buiten en je hebt gelijk een koud ding in je hand Huilen

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:40

Ik vind het echt werkelijk waar gewoon te triest voor woorden dat mensen gewoon door eten!! komop zeg je doet toch wat je kan? oke dat kan dan misschien wel niet ... maar dr ligt daar iemand dood te gaan dan kan je toch nog wel ff uit respect je hamburger opzij leggen?

Ennuh idd die hamburgers bij BK zijn niet lekker!!

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:41

De ringpatat is lekker en de wraps zijn lekker.
Orri waar werk jij dan?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:45

Wij hadden pas een discussie waar de lekkerste hamburgers nou vandaan komen bij de Mac of bij de Burger king. En we waren tot de conclussie gekomen bij geen van beiden!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:47

Burger King is gewoon beter Haha! Daar doen ze iig nog de hamburgers in de magnetron, bij de MacDonalds lijken ze soms gewoon uit de koelkast te komen Haha!:D

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:48

Toch maar naar de Mac Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:52

Haha, zijn die hamburgers zo slecht daar, dat je meteen het loodje legt? *wel gemeen van mij*

Ik denk dat ik toch maar gewoon naar de Mac blijf gaan: daar heb ik nog nooit een (half) dood iemand op de grond zien liggen.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:13

Jongens, jongens... Het gaat hier om iemand die dus stervende was... En jullie maar praten over hamburgers uit de magnetron en wie beter is: de Burger King of de Mac?

Beetje respect zou hier op zijn plaats zijn denk ik, het zou je vader maar geweest zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:14

Ooooh Imker toch... nu moet ik niet zeggen, dat ik daar ook aan dacht Schijnheilig Burger King is idd niet te vreten, dan is de Mac nog altijd beter...

Maar ontopic, voor die man is het natuurlijk erg... Maar als het je tijd is, dan moet je ook gaan...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 23:21

Die man heeft het volgens mij niet gehaald... Scheve mond

Maar goed... nog even een hamburger verhaal: Mijn bedrijfsleider ging een hamburger halen, komt ie terug op het werk, wil hem gaan eten.. is de bodem van de hamburger, door en door nat...

Gaat ie kwaad terug naar de BK... 'ja meneer, het spijt me, de magnetron was net schoongemaakt en ze waren vergeten de plaat weer af te drogen...'

Geef mij maar FEBO Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:28

orri schreef:
Die man heeft het volgens mij niet gehaald... Scheve mond



Van de mensen die gereanimeerd worden red maar ca 6% het. Scheve mond (Vorige week nog gehoord op EHBO).

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:36

Sjimmy"]
[quote="orri schreef:
Die man heeft het volgens mij niet gehaald... Scheve mond



Van de mensen die gereanimeerd worden red maar ca 6% het. Scheve mond (Vorige week nog gehoord op EHBO).
[/quote]

Wat verschrikkelijk, dus dan weet je gewoon al dat je 94% kans hebt om te overlijden. Scheve mond

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:41

Sjimmy"]
[quote="orri schreef:
Die man heeft het volgens mij niet gehaald... Scheve mond



Van de mensen die gereanimeerd worden red maar ca 6% het. Scheve mond (Vorige week nog gehoord op EHBO).
[/quote]


klopt, je hebt goed opgelet bij EHBO Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:06

bah ik krijg altijd koude rillingen als ik zoiets zie

zo was er van de zomer ineens een panische vrouw langs de weg heen en weer aan t rennen, en we zagen 1 fiets staan en 1 fiets in een beukenhaag hangen

wij gestopt, is die man van de vrouw niet goed geworden de haag ingefiets en er overheen gevallen en in een greppel in de rand van een tuin terecht gekomen

tsja probeer dan maar een seerste hulp te verlenen

hij lag zo raar en was al helemaal paars/blauw in zn mond en zn lippen enzo

maar ja wij reanimeren tot ambulance kwam, die hebben hem toen met die elektrische dingen geprobeerd te helpen, maar heeft het niet gehaald

en nu is van de week ook tijdens een fietstochtje de vader van een oud-collega ineens ingestort, en overleden aan een hartaanval

zo akelig

ik zou denk ik als ik achterin de BurgKing zat niet zijn gaan kijekn, ik bedoel, je zal er maar liggen en iedereen komt er bij staan kijken Scheve mond
maar als ik had gezien wat er gebeurde of er dichtbij zat, was ik meteen gestopt met eten hoor!je blijft er toch niet naast zitten&eten!

maar ja als je helemaal aan de andere kant van de zaak zit en t niet direct ziet en alleen een groepje mensen ziet staan, had ik ook doorgegeten dnek ik

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:11

Erg voor die man, maar waarschijnlijk was het gewoon zijn tijd... Voor wat betreft de reacties van de andere mensen in het restaurant... kom op... hoeveel van ons hebben iets dergelijks meegemaakt? Ik denk niet dat we kunnen oordelen over de reacties van de mensen op dat moment. De een die flipt helemaal, de andere kijkt weg, weer iemand anders gaat gewoon door met eten, een volgende gaat kijken wat hij kan doen en helpt etc. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat werkelijk elke gast in het restaurant die zich niet met die man bezighield gewoon doorging met eten alsof er niets aan de hand was. Misschien gaven ze wel die indruk, maar geloof mij... waarschijnlijk wisten ze zich gewoon geen houding te geven? Wie weet dat wel op zo'n moment?

Even over de burgers bij BK Haha! Het ligt er maar aan waar je je whopper bestelt. In Nieuw Zeeland worden ze gewoon gegrild boven een vuurtje m.b.v. een lopende band Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 10:14

Het is vreselijk hoor!! Ik heb zoiets eens gezien met een zwangere vrouw in de supermarkt Huilen

En die mensen die door eten.... Tja je zal haast hebben. Ik heb er niet zoveel problemen mee. Ik vind het respectloos als je er naast gaat staan en gaat staan gapen ernaar.
Je kan toch niets doen. Ambulance personeel kan het ten allertijde beter dan jijzelf, en aan bemoeials hebben ze helemaal niets.

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:09

Ik vindt ook dat er wat meer met respect gepraat mag worden hoor.
"Een dode vent", ik zou liever zeggen een overleden man of zo. Het zal maar iemand zijn die je kent...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:27

Als EHBOer heb ik liever - als ik eenmaal 2 of 3 mensen heb waar ik wat aan heb - dat er geen 30 mensen omheen gaan staan die niets kunnen doen om te helpen. Laat ze dan maar, hoe cru het ook staat, gewoon dooreten.

Sjimmy: jij gaat dus nog wel? Ik schaam me diep, heb ivm tentamenweek een paar keer over geslagen en heb mezelf er nog niet toe kunnen zetten om weer terug te gaan... Ik moet dit jaar nog 3 keer geloof ik.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:46

Wat betreft het door blijven eten van de aanwezigen denk ik dat Maarten aardig gelijk heeft. Het heeft ook weinig zin om met z'n allen rondom de man te gaan staan. Daar wordt hij alleen maar benauwder van.

Wat betreft de broodjes van de BK: ik vind aan alle broodjes daar hetzelfde gore smaakje zitten. Daarbij is het brood van zo'n rare substantie dat je er gewoon doorheen prikt met je vingers. De kipburger is ook zoiets aparts, die lijkt bijna vloeibaar, zo zacht. Ik dacht eerst dat dat gewoon aan de BK bij ons op het industrieterrein lag, maar in Den Haag smaakte het precies hetzelfde. Mij zie je er niet meer, geef mij maar de Mac!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 17:49

Als het ambulance personeel er al is mag iedereen van mij dooreten, lopen ze ook niet in de weg.
Maar toen ik al 10 minuten iemand aan het reanimeren was en één van de "belangstellende omstanders" vroeg of ie dan toch maar een ambulance moest bellen.... Stoom uit je oren Ik had al geroepen om een ambu toen ik begon Boos!
'Tis dat ik wat anders aan m'n kop had toen, maar anders...

Mmmmm, FEBO mis ik hier wel Haha!