Er leest iemand men pb's !!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:04

Bartvb,

ik heb een vraagje, kan jij of iemand vant moddieforum ofzo onze pbs lezen, vanmorgen was ineens mijn u hebt 10 nieuwe pbs weg en dan nu had ik terjuist ook een pb en dit is plots ook weg!! wie zit hier nu in mijn pb's !! ik kan er niet mee lachen dus vertel het mij aub

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:05

Ik had je net een pb gestuurd PJ. Ik weet niet wie ze weghaald. Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:08

volgens mij ist bartje niet hoor, gewoon iemand die het gekraakt heeft nu ik men pbs ni meer kan lezen via men computer, ach ik heb men password veranderd en over 2 weken kan ik ergens op internet explorer ga ik alles eens even lezen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:51

Niemand kan dat zolang ze je password niet hebben. Of ja, ik zou het kunnen maar dan ben ik echt niet zo dom dat ik de status (gelezen/nietgelezen) ga zitten veranderen. Maar het interesseert me echt geen *** wat iedereen zit te PB-en.

Slim inderdaad om je wachtwoord te veranderen..

BTW als je je PB's niet kan lezen is het misschien slim mij ff een mailtje te sturen met wat er precies aan de hand is zodat ik er wat aan kan doen of in iedergeval kan kijken of ik wat kan doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:11

ik kan ze niet lezen omdat ik nu internet via netscape communicator omdat men inetexplorer niet werkt ivm een raar restrictieding

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:11

Die restrictiedingen zijn uit te zetten Lachen
Maar ook via Netscape zou het moeten werken..