EINDELIJK:ik weet wat ik wil!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 14:10

na jaren nu vanalles te hebben gedaan maar eigenlijk nergens me thuis te voelen zat ik er steeds meer mee dat ik alsmaar niet weet wat ik wil doen.dat is erg frustrerend.de tijd tikt maar door.ik ben nu 24 jaar en ik vind het zo onwijs moeilijk iets te vinden wat bij mij past.nou ik geloof dat ik nu eindelijk wel weet wat ik wil doen als werk.dierverzorger of assistente dierenarts.dus:ik heb net gesolliciteert op een baan bij het dierenasiel(alleen hadden ze 40 sollici's binnen gekregen dus ik heb maar weinig kans Boos! )en ik ga kijken of ik via de uitkeringsinstantie anders een opleiding dierverzorger of dierenarts assistente kan gaan doen!ik ga nog op een functie van dierenartsassistente in ruurlo solliciteren.dus ik ga aan de gang jongens!

_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-10-24 14:40 ]</font>


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 23:59

iedereen bedankt voor jullie lieve reacties!

en silvia thanks voor je extra paar ogen.

margreet:ik heb een 4 jarige hbo opleiding fotografie gedaan maar ik heb het examen niet gedaan en wil ook absoluut niet verder in die richting.
ik heb op een stal gewerkt en gelukkig heb ik dus wel werkervaring in dieren maar ja de opleiding ervoor ontbreekt ik ben gewoon al een hele tijd op zoek en steeds maar niet gevonden wat bij me past.en uiteindelijk als je geen concrete studie afgemaakt hebt dan word werk vinden ook lastiger dus alleen al daarom wil ik nog extra opleidingen volgen!

soms is het beter om te zwijgen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Amazonbot, Angie91, bonnielau, C_estmoi, Danseresje, eva1969, Facebook, geertje3, Gwenvd, Maliboe, ManonGrr, miezelke, Miss_Mii21, Sandyislief, Tazzey, Xanthippe en 185 bezoekers