Help en stem op actie voor SOS Kinderdorpen!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Help en stem op actie voor SOS Kinderdorpen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 11:12

Werkgroep Utrecht van SOS Kinderdorpen is in de race om een droom uit te laten komen, namelijk de organisatie van een jaarlijks benefietdiner in de regio Utrecht. Liptonice heeft een "Make your dream come true' actie.

Het is de bedoeling dat je je droom promoot en dat mensen daarop gaan reageren. Des te meer reacties je hebt, des te meer kans je maakt.

Als je tijd hebt zouden wij het erg leuk vinden als je wilt reageren op onze droom. Dat kan op de volgende manier:

ga naar http://www.liptonicetea.nl

klik op “Make your dream reality” (vakje linksonder)

klik op “Alle dromen” (linksonder in het witte vak met de ballonnetjes)

Rechtsonder kun je vervolgens de zoekopdracht “Marije” invullen. Als je op Go drukt duurt het even, maar dan komen alle Marije-ballonnetjes voorbij.
Als je boven zo’n ballonnetje gaat hangen kun je de droom zien. Bij die van mij staat “Organisatie jaarlijks benefietdiner SOS-Kinderdorpen”
Daar moet je op klikken en dan kom je in een reageervenster.

Er wordt elke maand een winnaar gekozen, maar de deadline is een beetje onduidelijk. Dus reageer snel Knipoog Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:28

goh, ik heb ooit nog voor hen gewerkt. Ik zal gan stemmen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:28

maar dat wordt dan wel thuis, flash doet het hier niet.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 11:32

Vervelend he dat je continu de vraag krijgt of je je flash wilt updaten. Ik had dat zelf ook 4 x tijdens 1 x mijn stem uitbrengen. Ik heb maar gewoon doorgezet.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 13:51

Met die club wil ik niets te maken hebben. Ik ken geen organisatie die *zulke* aggressieve bedelbrieven stuurt. Een kwartje sturen zodat je je schuldig voelt als je niets schenkt, dat soort dingen. Het doel zal wel goed zijn, maar na 1 keer gedoneerd te hebben kregen we 5 bedelbrieven per week. Toen we die allemaal begonnen te retourneren stopte het uiteindelijk... na twee maanden.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 14:14

ArwenLune, ik ga dit doorgeven aan mijn vriendin die dit regelt voor werkgroep Utrecht, ben benieuwd naar haar reactie.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 15:12

Hieronder de reactie van SOS Kinderdorpen op het verhaal van ArwenLune:


Wij vinden het heel vervelend dat je zo’n naar gevoel hebt over SOS-Kinderdorpen. Helaas haal je twee kinderhulporganisaties door elkaar. De organisatie die die brieven met dat kwartje verstuurt is “Werelddorpen voor Kinderen” en niet SOS-Kinderdorpen. Werelddorpen voor Kinderen probeert mee te liften op de naam van SOS-Kinderdorpen. Er is zelfs een rechtszaak geweest om dit te stoppen, maar helaas heeft dit niet veel geholpen.

SOS-Kinderdorpen heeft nog nooit een mailing gestuurd met geld daarin. Sterker nog als we dat zouden doen dan zouden we ons CBF keurmerk kwijtraken. Dit keurmerk is ingesteld door het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF) en wordt toegekend aan fondsenwervende organisaties die zich op verantwoorde wijze bezighouden met het inzamelen van geld voor een goed doel. SOS-Kinderdorpen voert dit keurmerk al jaren. De stichting “Werelddorpen voor Kinderen” voert dit keurmerk niet.

Dan nog even over de bedelbrieven. SOS-Kinderdorpen verkoopt haar adressenbestand niet aan andere organisaties. De adresgegevens van onze donateurs worden alleen gebruikt voor SOS-Kinderdorpen. Bovendien kan bij een donatie worden aangegeven of je meer informatie wenst te ontvangen of niet.

Ik hoop dat dit het één en ander opheldert.

Groeten,

Namens het hoofdkantoor van SOS-Kinderdorpen,



Marije Meulekamp

SOS-Kinderdorpen Werkgroep Utrecht

E-mail: soskinderdorpen-utrecht@planet.nl

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-03 18:54

Schopje Haha!

Mensen maken zich drukker om de naaktfoto's van Aukje dan om een goed doel geloof ik Knipoog (zie kippenhok)