Sollicitatie!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 12:42

Omdat de kliniek gestopt is waar ik werkte, zoek ik nu ander werk...Best balen, ik kreeg vorige week maandag te horen dat het mijn laatste week was Scheve mond\ Tja dat risico heb je als je niet op papier werkt. Maar ik had toen eventjes geen andere keus. Maar nu ga ik een afspraak maken met iemand van een westernstal hier in de buurt! Weet niet zeker hoe die hee, maar geloof dat het Duin en Daal is. Ik heb geen ervaring met western, maar dat was geen probleem, en ik leer het snel genoeg denk ik. Het stallen uitmesten zal wel hetzelfde zijn Haha!


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 13:21

ik hen tot nu toe welgeteld 1 keer op een westernzadel gezeten, en had daarna een week spierpijn Schijnheilig Ik probeer haar nu te bellen, maar heb alleen een mobiel nummer, maar die staat uit.Hoop dat het wat wordt, lijkt me leuk, en kan denk ik heel erg verschrikkelijk veel leren Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 14:09

nou, heb een afspraak! A.s. donderdag om half 7.... Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 20:32

nee het is niet duin en daal, het is ergens anders, geen idee hoe het heet, maar wel dicht in de buurt Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-01 21:17

het is dus niet duin en daal......gelukkig misschien. Maar het is een nieuwe stal, ga er donderdag heen


Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 10:30

tja ze gaven geen duidelijke reden, maar ik heb mijn vermoedens Lips are sealed Ze zeiden dat ze een andere locatie wouden zoeken i.v.m. problemen met het huurcontract van de stallen Verward Maar dat klopt dus niet Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ApplePapple, Everest, GrapeshotBot, IASCrawler en 9 bezoekers