Welke jongen afzeggen of niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Welke jongen afzeggen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 14:35

Nu komen er drie leuke jongens naar dezelfde discotheek.

De eerste werkt daar maar had vrijgenomen voor mij en die neemt me gratis mee naar binnen, hij is wel leuk en vind het ook niet erg als ik met andere zoen.
De tweede is echt geweldig. Trek altijd naar hem toe en hij is heel erg knap, zoen altijd met hem als ik hem zie. Opzich wil ik wel wat met hem hij was de vorige keer alleen boos omdat ik met andere had gezoent voor zijn neus. Dus als ik wat met hem wil, moet ik niet met andere zijn geweest.
De derde heb ik al een paar keer mee afgesproken. Echt een ontzettend mooie jongen. Hij is ook lief, leuk en alles. Zou niet weten wat hij doet als ik met andere ben. Hij heeft een keer gezegt: Je hoeft geen dingen te laten om mij. Zo goed ben ik nou ook weer niet. Hij wil niks serieus dat ik mijn probleem bij hem.

Welke zal ik afbelen? Of niemand? Ik ben bang dat de eerste achter me aan gaat lopen. Hij vind mij leuk, ik hem niet en nu heb ik hem valse hoop gegeven.


skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 15:20

Alleen heb ik nr.2 nog nooit nuchter gezien en ken ik zijn innerlijk niet. Hij vroeg de vorige keer wel of we de volgende dag zouden afspreken, maar toen had ik al met een andere afgesproken. Ik zou dat gaan proberen af te bellen en hij zou me nog bellen. Toen was ik mijn telefoon kwijt en toen ging het dus over. Maar dalijk is hij nuchter niet leuk.
Nr.3 is ontzettend knap en mijn vriendinnen vinden hem ook geweldig. Hij is alleen heel anders dan mij, heel ingewikkeld. Maar hij trek me toch ontzettend aan.
Ik zou ze alledrie wel willen... Ik denk dat ik nog gewoon opzoek ben naar de leukste. Kom ik vast wel achter.

Ik laat ze wel alle drie komen. Moet alleen zorgen dat ik niet weer voor nr.2 zijn neus met andere zoen.
En ik bedenk net dat hij niet erg is als nr.3 mij met iemand anders ziet, moet hij maar wat serieus met me nemen.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 15:26

loulou schreef:
euh ik zou maar ff goed nadenken wat je wilt.
1. wil je echt een vast vriendje?
2. of gewoon een vriend waar je goed mee overweg kan en waar je af en toe mee zoent. en dat je dan ook nog een andere jongen mag zoenen?

als je een vaste vriend wil zou ik niet voor z'n neus met een andere jongen gaan zoenen Haha!

en als je voor optie 2 gaat zou ik ze gewoon alle drie nemen Tong uitsteken maar dan is het misschien wel zo aardig ook aan de jongen te laten weten wat je nou wil Lachen


1: Ja ik wil wel een vriend, hij moet alleen wel super zijn.
2:Ja dat wil ik ook wel.

Ja en normaal neem ik er ook wel meer dan 3 maar omdat ik wel wat met nr.2 wil zal ik het nu rustig aan moeten doen. Anders deed ik het gerust.
Dus als hij wat wil dan wil ik dat wel proberen. Ik ben wel ook gek op nr.3 maar dar kan nooit iets serieus worden.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 15:31

Yorghos schreef:
Misschien moet je eens iets afspreken buiten de discotheek. Als je die jongens verder niet echt kent, dan lijkt het me handig om daar eerst verandering in te brengen. Je merkt dan vanzelf wel of er een jongen bij zit die je echt leuk vindt.


Ja dat is een heel goed idee! bedankt.
Ik heb al wel wat afspraakje's gehad deze weken, maar nuchter zijn ze toch veel minder leuk.

Als ik met nr2 en nr.3 allebei af zou spreken zou ik het hun dat dan vertellen? En dan gewoon kijken wij het leukste is.
Owja nr.3 heeft wel een auto. haha grapje.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 15:56

haha, nee jammer genoeg niet.

Ik ben er nu wel uit. Ik laat ze gewoon allemaal komen. Nr.1 daar ga ik maar even mee. Hij is wel leuk maar meer niet.
Nou nr.3 komt toch pas heel laat, dus volgens mij gaat dit wel goed komen.

En niet te veel aangeschoten worden, dat ik niks doms ga doen.

Het is best wel moeilijk allemaal, als ik een mooie jongen zie wil ik hem hebben en proberen dat leer ik nog wel af hoop ik.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 16:06

Kais schreef:
Ik vind 't een beetje raar om met allemaal te gaan. Wat wil je nou eigenlijk? Als je de slet uit gaat hangen heb je er straks geen een meer.


Nou ik wou helemaal niet dat ze allemaal tegelijk kwamen. Ik hang geen slet uit, dit zijn maar drie jongens hoor dat is nou niet echt slettengedrag. Heb er meestal veel meer.
Maar ik moet wel inderdaad oppassen dat ik nr.2 daar niet door kwijtraak.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 17:59

Laura schreef:
en expert-op-dit-gebied geeft wijze raad:
Jongens die je leert kennen in de kroeg zijn toch helemaal niks Haha!



Nou dan heb ik tot nu toe erg geboft, want het zijn altijd leuke (erg leuke.... ) afspraakje's geworden met jongens van het stappen.

Nouja op een keer na dan, kwam een jongen die toen heel leuk gekleed was in pipo kleren aan...... schrikken dus.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 13:50

Okee even evalueren!

Met nr.1 heb ik afgesproken dat was al vrienden gingen en hem hem aan mijn vriednin gekoppeld. Maar die heeft hem toen een beejte laten vallen dus toen sóchtends weer buiten na het stappen heb ik samen met een vriendin hem even opgevrolijkt ne hebben we gezoent met hem. Dus was geen probleem verder.
nr.2: Ging ik eerst mee dansen en ik zou later nog terug komen. Toen kwam ik een leuke andere jongen tegen en die nam mee nee, ik denk verdomme precies langs nr.2. *oeps* Toen sprak hij me even aan, van is dat je vriend enzo.
Op het eind was ik met een andere jongen aan het zoenen kwam hij nog even langs en zegt tegen die jongen mag ik je even spreken? Dus ik al roepen: nee nee hij wil je niet spreken *LOL*
Maar hij had gezegt, dat hij rustig aan met mij moest doen en of hij mij ( zogenaamt zijn zusje) even mocht spreken.
Daarna nog een best goed gesprek gehad en we gaan binnekort even afspreken, hij vond het alleen echt niet leuk dat ik met andere heb gezoent. En zaterdag ga ik met hem stappen. Lovers
nr.3 Kwam gelukkig niet. Maar van de week ga ik naar hem toe. Lovers

Nou goed eind, waar heb ik me druk om gemaakt.


skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 14:24

Wat betekend zoenen nou? Het is lekker en je lekkere jongens heb hoezo niet dan?
Je leeft maar een keer en ik geniet er volop van.

En na die zoen van ons was hij gelijk weer helemaal vrolijk maar voor ons betekende het niks.

Het lijkt nu net of ik met zomaar iedereen zoen, dat ik niet zo. Ik zoen alleen met knappe jongens. Ze gingen trouwens nog allemaal drank aanbieden als mijn vriendin en ik gingen zoenen. Verward Nog wel van de bewaking daar. Zie je dat het niet alleen de jeugd is.....

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 14:39

Natalie schreef:
Tja... wat betekent zoenen nou?
Voor mij betekent zoenen nog altijd iets wat je doet met een speciaal iemand en niet zomaar met de eerste de beste knappe jongen...
En meer dan 1 op een avond vind ik al helemaal not done...


Of het ligt aan mij en mijn soort vrienden, die zo ontzettend anders dan zijn.
Het is absoluut fout hoor een vriendin heeft een vriend en heeft zaterdag met twee andere jongen gezoent, kijk dat vind ik niet kunnen. Maar als je nog vrijgezel bent, wat is er dan eigenlijk op tegen?

Ik heb er meestal acht op een avond. Mijn vriendinnen wel iets minder, maar ook wel altijd drie tot zes. Bij ons ik dat heel erg normaal. Als ik er maar een zou hebben op een avond zou ik me echt kneuzig voelen. En dit is de manier om aan een vriend te komen.

Maar nummer 2 vond het ook heel erg dat hij mij met andere had zien zoenen was de vorige keer ook zo. Daarna moet ik altijd bewijzen dat ik hem echt wil en dan ga ik elke keer naar hem toe en dan wil hij pas zoenen. Hij is wel de moeite waard, mijn vriendinnen geilen ook op hem.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 14:43

Baytje schreef:
Wat betekend zoenen nou? Het is lekker en je lekkere jongens heb hoezo niet dan?
Je leeft maar een keer en ik geniet er volop van.
Citaat:

misschien kan je proberen om ze alle 3 in je bed te krijgen op 1 avond? sex is ook lekker, waar ligt je grens...

sorry hoor, maar ik vind dit typisch "dom blondjes"gedrag...en dat je t interessant vind dat die bewaking zo op jullie reageert... t zijn MANNEN hoor! die nemen graag dit soort meisjes in de maling. je doet je boktnaam wel eer aan op deze manier skaapie! Haha!



Neeh ik neuk ze niet. Neuken vind ik wel wat bijzonders eerlijk gezegt. En dan gebeurt alleen met mensen die het waard zijn. Alleen zondag een uitzondering want ik wil weleens een trio meemaken.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 14:44

Saskia9"]
[quote="skaapie"][quote="Natalie schreef:


Ik heb er meestal acht op een avond. Mijn vriendinnen wel iets minder, maar ook wel altijd drie tot zes. Bij ons ik dat heel erg normaal. Als ik er maar een zou hebben op een avond zou ik me echt kneuzig voelen. En dit is de manier om aan een vriend te komen.


jeetje zeg...dan vind ik het heel normaal als jij straks met een ziekte thuis komt..nu is het zoenen straks is het sex..sorry..maar als je hiermee door gaat zien jongens jou straks als een ding..ding wat toch wel zoent..makkelijk over te halen..heb je geen eigen waarde? 8 op een avond...
[/quote]

In zes uur zijn heus wel makkelijk acht knappe jongens te vinden. Met zo ontzettend veel bezoekers. Niet leuke jongens kunnen mij echt niet krijgen. Hoezo geen waarde, jongens doen net zo goed mee.

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 14:45

Saskia9 schreef:
NIET GOED IN JE HOOFD...



Wat is daar gek aan als ik het vragen mag?

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 14:52

Je hebt het vast nooit gedaan, anders was je er wel wat enthousiaster over.
We gaan het op de middenstip doen van een voetbal veld, alleen ze wist nog ze niet of er gespeeld werd. Nou ik hoop van niet, is toch wel spannend...

skaapie
Berichten: 33
Geregistreerd: 19-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 17:44

*LOL*
Kan je ook aan allebei de lippen een koortslip hebben? Schijnheilig Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, _Zoe, Afanaisa91, Ann, DromenLies, Esmee_RS, Eulogy, Happy_Hippie, Hootje, IndianSu, JoT, LWDaisy, manubres, micksage, Mrskiwi, Muronia, mvdende, Petra_O, Plus_en_Min, Sanniejtjuh, Saranghea, Sica, wonanda, xPabloBokt, YandexBot en 90 bezoekers