Meisje in brand gestoken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Meisje in brand gestoken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:06

Ik was net hart van nederland aan het kijken en ineens komt er een onderwerp van een 16? jarig meisje uit Nijmegen is gevonden in de berm tussen Lent en Bemmel..... Zij is eerst vermoord en daarna in brand gestoken. Voorbijgangers zagen een stoffelijk overschot dat nog brandde en hebben gelijk de politie geallarmeerd. Het meisje was van Joegoslavische afkomst en zat in een VWO klas.
Ik vind dit dus echt te ziek voor woorden! Ik kan dr met mijn hoofd niet bij, dat iemand een ander persoon in brand kan stekenlaat en al helemaal niet vermoorden...(het meisje was gelukkig al wel dood toen ze in brand werd gestoken) Ik kan hier dus echt ZO Stoom uit je oren !! ontiegelijk kwaad om worden.... En wat doet de regereing: ohw 7 jaar waarvan 3 voorwaardelijk en 2 maanden tbs oid...

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:09

Ja, vreselijk niet Boos! Boos! Huilen ?
Maar hier is ook al een paar dagen een topic op Bokt over aan de gang, "meisje vermist" ofzo, die had je zeker nog niet gezien dan?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:09

Is dit niet het meisje waar iemand het over had op jeugdhonk?

Ik vind het echt vreselijk !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 00:16

grandeur schreef:
Ja, vreselijk niet Boos! Boos! Huilen ?
Maar hier is ook al een paar dagen een topic op Bokt over aan de gang, "meisje vermist" ofzo, die had je zeker nog niet gezien dan?


Ohw ik wist inderdaad niet dat er al een bestaande topic was.... wil daar ook wel verder gaan hoor... ik zal wel straks pb-en voor een slotje

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 08:16

hoorde het gisteren op de radio, echt om te Misselijk gewoon Wie is er nu zo ziek in z'n kop om zoiets te doen?

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 08:45

Oo bah! dat vind ik echt verschrikkelijk! Je moet wel heel erg ziek zijn wil je zoiets doen! walgelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:45

Jezus het zal je dochter zijn Verdrietig
Echt de persoon die hier achter zit moeten ze levenslang mishandelen! Stoom uit je oren Niet normaal!!! Maar het Nederlandse rechtsysteem zuigt wat dat betreft echt!!! Je krijgt tegenwoordig een hogere straf voor een pakje kauwgum jatten dan voor iemand omleggen! Hoezo krom.

Maar ween ontopic.
Dit is echt te walgelijk voor woorden. "Gelukkig" was het meisje al overleden op het moment dat ze in brand gestoken werdt. Maar voor die ouders moet het echt een hel zijn op dit moment, en wat denk je van de mensen die haar gevonden hebben!!
Bah ik krijg er gewoon de bibbers van! Misselijk Ik heb hier ook eigenlijk geen woorden voor

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:57

Ik denk dat ze dat gedaan hebben om bewijzen te vernietigen. Ergens dus wel slim. Maar erg mens onterend. Wel 'blij' dat ze toen al dood was en niet nog half levend.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:01

Prima schreef:
Wel 'blij' dat ze toen al dood was en niet nog half levend.


Nou dat is nog maar de vraag! Lips are sealed

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:15

peeky"]
[quote="Prima schreef:
Wel 'blij' dat ze toen al dood was en niet nog half levend.


Nou dat is nog maar de vraag! Lips are sealed
[/quote]
Dat is hier in Brabant ooit gebeurd, dat ze een jonge vrouw wilden vermoorden, haar in elkaar sloegen en toen levend in brand staken. Arm kind. ze heeft het overleefd. IK vind dit zo laag bij de gronds, ik vind het net zo erg als moord. Een moord kan namelijk nog op een humanere manier (de kogel) gebeuren dan iemand af te slachten op zo'n wrede manier.

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:16

Jeetje wat vreselijk.. ik ben ook 16 en wil voorlopig nog niet dood..

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:18

ik zag het gistermiddag op het RTL nieuws. Verschrikkelijk, dat iemand het in zijn hoofd haald om zo'n meisje te vermoorden en daarna ook nog eens in brand te steken. Ziek..

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:02

zoals ik al eerder aanhaalde; "waar gaat het naartoe in deze wereld" ??

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:04

Het is te verselijk voor woorden wij werken veel met een bedrijf uit Bemmel en daar wordt over niks anders gepraat momenteel.
Echt niet te filmen wat er tegenwoordig gebeurt allemaal

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:04

Misselijk Daar walf ik dus van Stoom uit je oren
Dat doe je toch niet? Jakkes Misselijk
En nog erger voor de familie, en de mensen die dat meisje ontdekt hebben Scheve mond

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:07

Ik hoorde net dat ze in ieder geval al dood was voordat ze in brand gestoken is. GElukkig maar. Maar wat een ellende, arm kind.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:22

Ik hoorde op de radio dat ze eerst had gechat en toen tegen haar ouders had gezegd dat ze even weg moest....Misschien iemand van de chat die vreemde verhalen heeft verteld en dat ze hadden afgesproken ofzo???

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:30

RodeoGirl schreef:
Ik hoorde op de radio dat ze eerst had gechat en toen tegen haar ouders had gezegd dat ze even weg moest....Misschien iemand van de chat die vreemde verhalen heeft verteld en dat ze hadden afgesproken ofzo???


Wil je ff ophouden Scheve mond
Afgrijselijk zeg.. echt heel erg Boos!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:31

Angelique18"]
[quote="RodeoGirl schreef:
Ik hoorde op de radio dat ze eerst had gechat en toen tegen haar ouders had gezegd dat ze even weg moest....Misschien iemand van de chat die vreemde verhalen heeft verteld en dat ze hadden afgesproken ofzo???


Wil je ff ophouden Scheve mond
Afgrijselijk zeg.. echt heel erg Boos!
[/quote]

Sorry Vriendjes zijn?

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:31

Ik heb het ook al gehoord dat het dat meisje was.. Dat is bij ons in de buurt.. Verschrikkelijk verhaal..

Ze zei datr ze naar een vriendin ging en moest toen in het donker een flink stuk langs het maaswaal kanaal lopen. Later is ze nog gezien in een auto met nog twee anderen die bekend waren en ze had gezwaaid, wat er in de volgende twee uur is gebeurd weet niemand maar ze is vermoord en toen in brand gestoken. De plek tussen bemmel en lent blijkt een ongure plek te zijn waar ook vaak wordt gedealt, nou dit stond in ieder geval in de krant..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:38

verschrikkelijk
waar gaar het heen in de wereld...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:39

WAT?! Zijn ze geschift geworden...?
Dit is toch niet te geloven zeg... Verdrietig

Wat een meelij heb ik met het meisje, familie, vrienden kennisen... getsie wat een smerige daad. Niet te geloven gewoon...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 13:49

jezus, ik hoorde het ook op de radio Scheve mond

idd runningkawa, waar gaat het heen...

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:59

wie doet toch zoiets??? Dit zijn toch geen mensen meer??? Hoe kun je iemand zo verminken, hoe kun je uberhaupt mensen pijn doen....bah....eng hoor! het lijkt wel of je steeds meer van dit soort enge dingen hoort!!!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 15:32

Mijn moeder is conrector op de school waar ze opzat, dus ik heb het ook nogal "van dichtbij" meegekregen. Vreselijk hoor! Zondagochtend is er een soort gedenking op school, waar ook de ouders bij zijn.