Je problemen op bokt zetten....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:49

jah sorry hoor,misschien zit iemand er wel ergens mee,en heeft iemand hulp nodig....


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:54

en ik vind het echt stom wat je nu typt,voor mij voelt het alsof ik iets fout doe.Misschien voor andere ook.Maar b.t.w als je je eraan ergert; lees ze dan ook niet Boos! It's just the simplst as you make it Frusty

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:59

ik zie het meer als iets van je afschrijven,in de hoop dat iemand je een goede tip geeft,in de hoop dat er ook "lotgenoten" zijn Scheve mond\ Maar zoals ik het al zei,waar maak je je druk om? als je ze niet leest heb je ook nix om je druk over te maken. Boos!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:07

Precies! Kinta,ik ben het 100% met je eens

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:12

en marije B moet je ooknog bedanken kinta Knipoog


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 21:16

tegelijk geplaatst Knipoog *LOL*

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 16:10

Beste Margreet,je opend deze topic met de ged8te dat je natuurlijk ook nog terugreacties (zeg ik dit goed Verward ) erop kan krijgen.Mensen lezen je verhaal door,en geven hun mening,net als wat jij deed over <b>de zielepoten</b>.In jouw ogen dan he.Maargoed,dat schuif ik aan de kant,kan mij het boeiu wat je over ons denkt.En je zegt wel dat je het in het algemeen bedoeld,maar je hebt het dan ook tegen mij,want ik heb hier ook mijn topic geopend.Dus ja,ik voel me stinkmodder door jouw topic,
ik voel me schuldig dat ik mijn bericht van mijn vader hier op bokt zette,maar ik ben blij dat ik het heb gedaan: WANT iK HEB MENSEN MET WIE IK HEEL GOED EROVER KAN PRATEN,DIE BIJNA HETZELFDE HEBBEN MEEGEMAAKT EN ME TIPS GEVEN

En als jou het niet boeit,lees het niet en geef geen comments.

En als jij nou is commentaar krijgt van een ander,
of een mening leest die jou niet aanstaat,ga je meteen "begrijpend lezen" erbij halen.ZEER ZWAK!
Dan ben jij de zielepoot,alsof je er niet tegen kan dat andere een mening tegen jou hebben!

Mhh voldoende gezegt voor vandaaag tegen Margreet,en dan ga je me ook nog is PB's sturen over m'n engels,...zwak noem ik dat Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:23

10000000000000000000000000% mee eens Sanne Haha!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:26

waarom moet je dan zo'n topic plaatsen? Misselijk Je plaatst dus in zo'n topic je mening over mensen die hun problemen van zich af willen schrijven op bokt.Als je je eraan ergert,en aan de andere kant ook weer niet,als je dus zeg maar alleen je mening even wilt plaatsen,ach,waarom plaats je zo'n topic dan? En dan wordt je boos als andere hun gevoel en hun mening tegen jou hebben door je eigen topic Lips are sealed beetju dom Frusty Ik denk dat bokt er trots op mag zijn,dat mensen zich hier zo vrij voelen,
en close met andere,dat ze hun probleem van zich af schrijven.Je kan mensen op een ander idee zetten door bokt,je kan mensen ergens mee helpen,je kan met elkaar praten.En zo kan ik nog langer doorgaan.

Als je je zo erg aangesproken voelt doordat andere mensen hun mening tegen de jouwes keren,en je weet dat dat kan,waarom plaats je dan deze topic?

Ik zeg het nog 1 keer, (en dan wordt je natuurlijk weer boos Gaaaap ) houd het simpel,lees ze niet als je je eraan ergert,en ik denk dat de titel van een topic voldoende zegt om er wel of niet op te reageren.Als je hem niet leest,heb je nergens iets om je aan te ergen Knipoog Be happy! Knipoog

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:36

ik ben gewoon boos ej lielle! Ik vind het gewoon een belediging Boos!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:44

Slotjuhhh aub.

En Margreet,je zoekt gewoon iets zoals pubertijd,
of begrijpend lezen,om het erop af te schuiven Frusty

Zit jij niet toevallig in je vervroegde midlife crises?
Sorry moest er effe uit,ik laat me niet beledigen Lips are sealed


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Beauuum, IASCrawler, Lalidan en 106 bezoekers