buikgriep?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

buikgriep?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 23:52

Ik heb van het weekend toch zoiets raars gehad, heb een relatie met de plee gehad, een nacht lang en een pijn!!!!!! Onbeschrijvelijk, onder in mn buik net of ik ongesteld moest worden. En ik had het ook erg warm en koud.

Die pijn was hartstikke eng pijnstillers hielpen niet, gelukkig was het na 2 dagen weer wat beter, voel me nu nog wat gammel maar ben er weer..

Hoorde ik vandaag op stal dat het heeste, meer mensen die dit gehad hebben?

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 02:03

ja, maar ik werd daadwerkelijk ongesteld.... was btw niet zo heftig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:21

zo te horen heerts het dus gelukkig niet! Dan weet ik helaas alleen niet wat ik gehad heb....

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:52

Iets verkeerds gegeten misschien?

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:56

Ik had wel laatst echt heel veel kramp in m'n buik.. ook alleen 'snachts! en zo'n koortsgevoel, de volgende ochtend kon ik niet opstaan want dan viel ik flauw Verward toen ik een uurtje wakker was ging het over.. verder was er niks aan de hand Verward heel raar maar ik heb er geen last meer van gehad.

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 01:31

Ik heb er ook last van... gehad.
Maar ik dacht dat het kwam doordat ik nooit Hutspot at, en gisteren na heeel veeel jaar weer wel..
Bah ik heb me de hele dag beroerd gevoeld. En kreeg geen hap door mijn keel, of ik zat alweer op de wc. En ik hoefde alleen maar eten te ruiken, of ik moest alweer Scheve mond

Nu is het na 1 broodje, een banaan en 3 droge beschuitjes, en 2 kale broodjes weer over.. Hoop ik dan tenminste, het is echt geen pretje

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 01:34

griep gaat rond, na twee andere collegas ben ik nu aan de beurt:
hoofdpijn, keelpijn, buikpijn, warm/koud, moe, spierpijn etc.
eigenlijk zet het niet echt door....

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 11:36

Heb wel een gruwelijke buikpijn gehad... Was gelukkig wel de volgende dag weer over. Maar geen relatie met de plee om het maar es zo te zeggen. Was heel raar, zodra ik me bewoog gingen mijn darmen toch tekeer, maar geen schijterij of kotsen godzijdank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:09

Bedankt voor jullie reacties ik hoor steeds meer dat het heerst helaas, je bent er mooi klaar mee als je het heb hoor....vooral die pijn is echt verschrikkelijk en die slapheid!! Je bent doodmoe ik ben nu een week verder maar het gaat nog steedsniet zoals het hoort!