Verhuisd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 16:00

Hoi allemaal,

Ik voel me een stuk rustiger nu alles achter de rug is, heb het sterke gevoel dat het allemaal wel in orde komt.

Het huis zelf is geweldig, het dorp ook leuk (hey...geen gulden in het winkelwagentje???) Party!!
Mijn paarden hebben het heel erg naar hun zin, ik heb geen last meer van pottekijkers die niet weten waar ze het over hebben langs de bakrand.
Phoebe staat op dieet, die leek wel hoogdrachtig.
Ik weet het al...ik wil nooit meer in pension!

We zijn nog druk aan het verven en verhuizen, ik heb daar een laptopje te leen. Kan wel op bokt, maar....password vergeten en nog een email!!!!!! Kan ik me onder een andere naam aanmelden BartvB??? Hoe kan ik weer bokken, zonder mijn email te hoeven gebruiken????

Ik ga vanavond al jullie nieuwtjes doorlezen, nu gauw verder met spullen slepen!
Doedoei!!!

Liefs Suzanne

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 16:10

Hoi Suuz, ik was al benieuwd hoe het je vergaan was, maar je klinkt gelukkig erg positief!!

Dan waag ik me toch maar aan een felicitatie, want is dit niet waar wij allemaal van dromen?
De paarden aan huis, buitenbak erbij: Leontine is errug jaloers ......

Suuz, suc6 en zodra ik mag komen kijken, moet je ff een seintje geven, dan sjees ik naar het mooie Overijssel!

Liefs, Leontine

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Fitzroy op 2001-10-20 16:11 ]</font>

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 16:18

en dan ga ik met Fitz mee..
Ik moet wel zeggen dat ik best een beetje jaloers ben hoor! Wat jij nu hebt wil ik ook *LOL*
Ach ja eerst maar groot worden en dan later aan zoiets denken.
Maare we willen foto's etc en natuurlijk een openhuis rondleiding enzo!

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe huis iig!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 16:48

gelukkig dat alles weer een beetje beter gaat!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 17:46

Hee, maar je plaatst nu wel een berichtje onder je eigen naam, dus blijkbaar kun je toch wel inloggen? Verward

Anyway, welkom in het verre oosten! Party!!

Nu moet je natuurlijk ook je woonplaats in je profiel aanpassen... Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:42

Ze was vandaag in Almere...

Jaaaaaaa het lijkt mij ook helemaal geweldig!
Ik kom van de zomer lekker een week naar je toe *LOL*
Hahahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:35

hé buurtbewoner! (nou ja... 20 km... is relatief weinig in dit gedeelte van het land)
Fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Het gaat vast allemaal goed komen met jullie, in elk geval kun je je aandacht lekker op je nieuwe huis en je paarden richten. Heel veel geluk gewenst voor jullie allemaal daar in Wijhe Party!!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:07

Gelukkig dat het er allemaal meer wat zonniger uit ziet voor jullie! Paardjes aan huis, alles voor jezelf, gaaf hoor!

Ik wil ook wel eens komen kijken en kwijlen Haha! Haha! Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 22:40

Hoi!
ik was idd vandaag in Almere, waar onze PC nog staat, met opgeslagen wachtwoord, vandaar dar ik dus even kon bokken. Ik heb Orri gesproken en tadaaaaa...zij wist mijn wachtwoord nog (je had gelijk manon!) Party!!
Nu kan ik dus bokken vanuit Wijhe, helaas wel inbellen want kabel hebben ze hier niet.

Jullie mogen allemaal komen kijken hoor, als het hier een beetje toonbaar is....er moet nog wel een hoop gebeuren.
Maar jullie hebben gelijk, want ik ben haast jaloers op mezelf als ik Imatador voor het raam vd huiskamer voorbij zie schuiven in de wei!
Phoebe is al door de afrastering gegaan de eerste dag, dus we konden meteen aan het klussen. Wij....in gevecht met het schrikdraad!
Het leukste vind ik echt het rijden zonder pottekijkers, commentaar, afgunst en andere oliebol...lekker voor jezelf, geen gescheur van anderen door de bak!
Het uitmesten is zo gebeurd en ik bepaal lekker zelf het voeren. Ik vrees dat ik nog wel anders zal piepen als het kouder wordt! Party!!

Enne wbt ons.....ik ben zo rustig sinds ik hier ben, heel raar...stress is opeens weg en vertrouwen in de toekomst is gekomen. Spiritueel en zweverig maar echt waar!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:53

Klinkt heerrrrrlijk....na ja, onze tijd komt nog wel, gaat alleen iets langer duren Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:54

En dát, beste Suzanne, is nou de rustgevende invloed van het buitenleven... Lachen

Ik zie mezelf ook nog wel eens teruggaan naar het platteland hoor. Heb het nu nog wel naar m'n zin in Utrecht, maar het 'thuisland' begint toch wel steeds meer te lokken.

Geniet er maar van daar in het mooie Overijssel! Party!!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 23:27

Nou dat is dan toch een felicitatie waard! Ik hoop dat je het er erg naar je zin zult krijgen.
Net zoals jij zijn wij ook bezig met een huis waar we de paarden thuis kunnen stallen, hopelijk vinden we ook iets leuks.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 23:41

he wat fijn dat alles zo prettig verlopen is en je daar zo relaxed voelt /bent,ik heb veel aan jullie gedacht .
Hoe is het nu met Imi?
En ja in een dorp hoef je geen gulden in het winkelwagentje te stoppen *LOL* makkelijk toch?

Heel veel geluk met z'n allen in Wijhe Pling

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 23:43

Gelukkig dat je je nu weer wat beter voelt, maar dat kan ook haast niet anders, met je paardjes op de stoep. Heel veel plezier en geluk daar gewenst!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 23:52

Hee, welkom in het oooooooosten van het land!!! *LOL* Heerlijk hè?? Dat buitenleven, de ruimte, de vogeltjes, een eigen bak!!! Lachen

btw, las je opmerking over het kouder worden in de winter. Denk je er aan dat je de waterleiding afsluit naar de stal mocht deze niet al te diep in de grond liggen. Want niets is zo vervelend om een greppel te graven om een geknapte waterleiding te repareren Haha!. Jippie, I just love the outdoor live Party!! Party!!

gillian

Berichten: 4417
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 00:07

hee wat lekker zeg, heel de beestenboel aan huis Haha!
zullen de paarden ook wel fijn vinden niet??
iig veel plezier met je paardebeesten aan huis!!
toedeledoki
gillian

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 16:17

Vind het fijn voor je Sus dat het beter gaat ,hou vol .
Ik heb mijn paarden ook aan huis en er is idd niks fijner als dat .en swinters ook ,dan ist nog fijner want dan zitten er geen vliegen en dazen ,en die twee weken dat t in nederland vriest dan zet je ze toch gewoon op de trailer ,deed ik eerst ook ,nu hebben we een binnenbak op 10 min uit en instappen.
Positief blijven denken.
XXX Ineke

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:54

Ik ben helemaal niet jaloers hoor, ik ben niet jaloers hoor, ik ben niet jaloers, ik ben WWEEEElllll jaloers! *LOL*

Het lijkt me geweldig: je paarden aan huis... Ooit, ooit OOIIIt heb ik ze ook aan huis, als ik een jaar of 85 ben?? Verward

Fijn dat je nu wat tot rust komt Suzanne! Wat een stress geeft zo'n verhuizing hè?

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 11:52

Wat tof voor je Suzanne, heerlijk je paardjes aan huis, dat wil ik ook ooit!!!
Ze zullen het vast heerlijk hebben, daar!!!
En...heerlijk dat je zelf ook wat rustiger bent, succes daar en veel plezier!!!

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 18:46

owww Suzanne, wat lekker. Ik ben ook jaloers, maar het is je gegund!
Veel plezier daar!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:11

Wow...wat een droom om zo te wonen! Ikke jaloers!!! *LOL*

Heel veel plezier in jullie nieuwe huis en ga er maar lekker van genieten! Party!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:20

Gefeliciteerd Suzanne, blij te horen dat het wat positiever is nu. Lachen
Waar woon je eigenlijk nu in Overijssel? Ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's en kom graag eens een kijkje nemen bij jouw nieuwe stekkie en de paardjes Lachen