FF iets voor een werkstuk biologie...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

FF iets voor een werkstuk biologie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 15:08

Weten jullie het verband tussen roken en longkanker??? dit moeten we weten voor biologie maar ik vind alleen maar moeilijke woorden en andere onbegrijpelijke dingen.

Ik moet dit best snel weten in elk geval voor vrijdag 21 november, 11.00 daarna hoef je geen antwoord meer te geven want dan is de les voorbij en kan ik er niets meer aan doen...

alvast bedankt!!! echt heel errrug!!!!! OK dan!


groetjes sandra

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!


Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 15:17

heel errug bedankt Haha! Schijnheilig , k heb het erin gezet... toevoegingen zjin altijd welkom!!

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!


Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 18:35

bv dit stukje...Sterk verband tussen roken en longkanker

Van de sterfte aan longkanker wordt ongeveer 85% veroorzaakt door roken. Het verband tussen longkanker en roken is vrijwel 100% voor plaveiselcelcarcinomen Verward en kleincellige longtumoren.
Het grootste deel van de longtumoren is centraal gelegen in de grote vertakkingen van de luchtpijp. Adenocarcinomen Verward en grootcellig ongedifferentieerde carcinomen ontstaan veelal in de periferie van de long.

ik zou niet weten wat die woorden betekenen...

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 18:36

Margreet schreef:
Wat zijn volgens jou dan moeilijke woorden en onbegrijpelijke dingen?
Ik wil best wat gerichte vragen beantwoorden, maar je huiswerk ga ik niet voor je maken!


Het is naturlijk ook niet de bedoeling dat gebeurt... maar t was gewoon een vraagje maar k heb net een tekst erbij gezet... misschien kun je daar wat mee...

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 11:11

k heb dat dan ook al supervaak doorzocht en alles wat ik vind staat dus vol met die moeilijke woorden enzo.

Een woordenboek kan ook wel maar daar is bijna geen tijd meer voor want ik moet het zometeen al inleveren en ik mag niet weg uit het lokaal Boos! dus dat kan nu niet meer Huilen Huilen , maar bedankt voor de hulp allemaal!!! K heb sommige stukjes gebruikt en erin gezet!!

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-03 11:11

k heb dat dan ook al supervaak doorzocht en alles wat ik vind staat dus vol met die moeilijke woorden enzo.

Een woordenboek kan ook wel maar daar is bijna geen tijd meer voor want ik moet het zometeen al inleveren en ik mag niet weg uit het lokaal Boos! dus dat kan nu niet meer Huilen Huilen , maar bedankt voor de hulp allemaal!!! K heb sommige stukjes gebruikt en erin gezet!!

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, anji, BLEXBot, cheidie, GoogleAdsense, Labby1, love_juliet, Plonspony en 63 bezoekers