Beetje te vroeg klaar met me stage...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Beetje te vroeg klaar met me stage...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 17:08

Had vandaag een gesprek met me stage begeleider binnen me werk...
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat ik hier niet gellukkig ben en niet op me plek zit ..
Het ligt niet aan het bedrijf of aan de mensen want die zijn heel leuk..
Maar ik voel me gewoon niet prettig..
Ik denk dat ik sowieso geen opleiding doe die bij me past Scheve mond ..
Aan de ene kant is het echt een opluchting dat me stagebegeleidster het zo goed voelde aan komen want ik had nooit uit mezelf gekomen en dan was het helemaal mis gelopen... Aan de andere kant voel ik me goed klote want ik weet nu wel dat dit niet is wat ik wil maar had het toch graag gewilt... En hoe moet ik dit nou aan me ouders vertellen ik bedoel ik heb 3 jaar op deze school gezetten en nu wil ik niet meer veder .. Okee goed ik wist het vorig jaar eigenlijk al een beetje maar toen wou ik het jaar ervoor niet zomaar weggooien... Weet nu echt niet meer wat ik moet doen..

Sorry voor me gezeur maar moest er even uit!!

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:13

Goh, lijkt me lastig hoor om in zo'n situatie te zitten.
Wat voor een opleiding doe je eigenlijk dan?
Als ik jou was zou ik het gewoon aan je ouders vertellen. Ze zullen het vast niet erg vinden want je hebt het toch nog een jaar geprobeerd. Hopelijk vind je snel wat anders.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:18

Oei, dat is inderdaad vervelend. Zeker omdat je al in je derde jaar bezig bent. Welke opleiding volg je nu en wat voor stage heb je gelopen?
Misschien eens raad vragen aan een decaan bij jou op school.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 17:33

Ik doe een Multi Media opleiding.. Op het Grafisch Lyceum in Utrecht.. En ik loop stage in Hilversum op het mediapark.. Ga morgen me stagedocent ook maar even bellen kijken of die me veder kunnen helpen.. Maar ben er eigenlijk al zeker van dat ik er niks mee ga doen al maak ik deze opleiding af..