Problemen met Marktplaats

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Problemen met Marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 09:49

Zondag heb ik een advertentie willen plaatsen op Marktplaats. Hiervoor moest ik €6,- betalen, en dat is ook netjes overgemaakt en afgeschreven. Nu werd mijn advertentie maar niet geplaatst en kreeg ik een berichtje van hun dat de betaling niet gelukt was. Maar bij mij is het geld er wel afgeschreven. Ikke email gestuurd met daarin een kopie van het telebankieren en nu krijg ik gewoon geen email meer terug!?!? Boos!

Zijn er nog andere manieren om contact met ze te krijgen? Ik vind dit echt waardeloos. Wel betalen en niet plaatsen.

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 11:48

Je kan volgens mij ook bellen. Dat is zeker heel slecht van marktplaats dat ze niet op jou emailtje reageren. Scheve mond

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:00

Dat heb ik dus ook gehad! Ik had een advertentie geplaatst, de 6 euro meteen betaald, krijg ik een week of 2 later een mailtje dat ze t niet hebben ontvangen! Ik kijken op m'n afschrift, was t op de dag van de advertentie afgeschreven. Dus ik denk ik reageer niet op dat mailtje, ze zien vanzelf wel dat het nu wel is ontvangen. Krijg ik van de week weer een mailtje, heb maar een mail teruggestuurd dat t dus allang van mijn rekening af is. Maar ook nog geen antwoord... Boos!
Ik denk dat ze dan zelf een probleem heben met de afschrijvingen ofzo, als het bij ons allebei is gebeurd?

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:36

ik heb nooit problemen met marktplaats, gaat altijd goed..
ik zou nog even azfwachten en dan nog een mail sturen?
of misschien dat je kan bellen?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 16:08

Volgende keer gewoon een eenmalige machtiging doen, dan staat je advertentie er 5 minuten later gelijk op. (als 't niet korter is)

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 16:42

ff bellen dan maar denk ik ..... en anders geld storneren, zij niet reageren op mail ik mijn geld terug (ok ook al is het maar 6 euro) geheid dat je dezelfde dag een mail hebt.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 16:58

Ik heb hetzelfde gehad ! 2x zelfs !
Maar na lang wachten (bijna een week) en een hele hoop emailtjes is het dan toch gelukt !
Geduld is een schone zaak Haha!
Maar het is belachelijk want je betaald er wel voor !

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:11

ik heb er nog nooit problemen mee gehad