E-mailen met je adviseur...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

E-mailen met je adviseur...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 14:58

Okee, niet netjes om dit hier zo te plaatsen, maar ik doe het lekker toch Haha!

Omdat we ons huis aan het verkopen zijn, zijn we ook bezig wat financiele zaken op een rijtje te zetten, nu hebben we daar een hele leuke meneer voor gevonden al een paar jaar geleden, die ons inmiddels door en door kent, dan vervagen (zakelijke) grenzen blijkbaar.
Ook hij doet tegenwoordig een hoop met e-mail en blijkt dat toch wel erg spannend te vinden -- geloof ik.
Wat vinden jullie hier nu van, gelukkig ben ik zo wijs geweest om er maar even niet op in te gaan... haha, ik kan er wel om lachen eigenlijk!

Citaat:
Mail van mij

Heee Meneer xxxxxx,
Nou het valt allemaal wel mee hoor *knip* vandaar die 100% opslag. Maar goed daar gaat *knip* wat aan doen en met een beetje mazzel wordt de premie dan weer normaal.
Vanmiddag komen we wat kopietjes langs brengen, als we je zien, zien we je, zoniet fijne dag morgen op de golf-baan!

Gr,
Mevrouw xxxx

Citaat:
Antwoord

Hee hallo mevrouw xxxxx,
Dat is toch wel een beetje ondeugend van u om mij een meeltje te sturen en geen cc-tje naar uw man. Zo begint de ellende. Nou ja ik vind het wel leuk hoor.

Hartelijk dank voor de kopietjes. Zijn inmiddels wel doorgezonden aan xxxx. Jullie niet gezien jammer.
Tot de volgende keer maar weer en ben blij voor jullie dat het "maar" *knip* is. Succes met het gezonde eten en sporten.

Tot gauw,

Meneer xxxx

Samantha_

Berichten: 10807
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:02

Hahahhaa grappig zeg, ik dacht dat dat soort mensen altijd van die zakelijke standaardmailtjes stuurden! Leuk zeg!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:05

Huhmmmz Haha!

Hij ziet je wel zitten geloof ik haha, wel sneaky hoor Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:06

Hahahaha... ja het zijn ook maar mensen hoor Tong uitsteken
En per mail wordt het vaak minder onpersoonlijk als je elkaar langer kent Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:07

hahaha ondeugende jij! Haha! heb je niet terug gemailt van: ohw wilt u de volgende keer mijn man hierin betrekken dan Schijnheilig Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Re: E-mailen met je adviseur...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 15:17

Citaat:
Antwoord
* knip *
Zo begint de ellende. Nou ja ik vind het wel leuk hoor.
* knip *


Nu ik het zo terug lees vraag ik me af welke ellende hij bedoelt... ik weet dat hij een keer gescheiden is... haha...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:26

Hahaha, dat maakt het nog mysterieuzer Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:31

haha kan er wel om lachen............ja wie weet is hij z'n vrouw via internet kwijtgeraakt....................

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:38

IngridM schreef:
haha kan er wel om lachen............ja wie weet is hij z'n vrouw via internet kwijtgeraakt....................


...Of een ander via internet leren kennen en daardoor zijn vrouw kwijtgeraakt, of zij iemand idd Tong uitsteken