Verschil DVD EU vs VS??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:46

Daar zit waarschijnlijk de region 2 op, maar bij sommige leveranciers kan je softwarematig de code een gelimiteerd aantal keren wijzigen. Moet je even naar zoeken want ik zou je zo niet kunnen vertellen waar het staat. Maargoed, wel opletten dat je hem de laatste keer dan wel terugwijzigt naar region 2 anders heb je niets meer aan je dvd speler voor films.... btw het zijn puur en alleen de FILMS die een region hebben he, data dvd's hebben niets met regions te maken Lachen.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 01:08

Nee dat is data, foto's of misschien staan er wel filmpjes op maar niet in dvd formaat. Ik denk dat het wel goed gaat komen! Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 16:30

Het is trouwens zo dat 75% van de dvd spelers die je koopt op een of andere manier via een code op de afstandsbediening oid ook regiovrij te maken is Knipoog. Heb het wel vaker moeten doen toen ik nog op de multimedia afdeling werkte Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Brittneyx, daanbrego, Elegance_, GoogleAdsense, IASCrawler, LuCa88, Noukie123, redbutton, rollyjogered, Roquen, Sigge, YandexBot en 220 bezoekers