Pff kan er gewoon even niet meer tegen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Pff kan er gewoon even niet meer tegen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 20:59

Hoi

Jullie mogen het mischien wel raar vinden maar toch zet ik het hier ff neer. Om het af tereageren zegmaar.
In 4 weken zijn er welke 4 mensen overleden. Verdrietig
Kheb een enorme last van faalangst.
Ik ben helemaal niet meer vrolijk en kan niet meer vrolijk doen.
Ik heb 1 vriendin waar ik wel wat aan heb. Maar durf het niet aan iemand te vertellen dat het mij allemaal gewoon te veel word.
Ik ben bang dat ze het raar vinden. Iemand van nog maar 12 die het te veel vind worden. Nou zijn er ook nog 2/3 mensen op school die het leuk vinden om iemand te pesten. Ben nooit eerder gepest ofzo maar nu ineens wel. Ze hebben mij zelfs een keertje van de trap geprobeerd te gooien. Ik voel mezelf al een hele tijd onzeker en dan dit er nog bij.
Met een goede vriend waar ik alles aan kon vertellen heb ik een beetje ruzie. Paardrijden helpt ook altijd maar dat is maar 1 keer in de week.
Een verzorgpony zoeken helpt niet. Wat ik vind er geen een die mijn moeder goed vind. Ik zet het hier neer om het af te reageren. Ik plaats hier niet zoveel maar lees toch best vaak mee.

Anna

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!


ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 18:33

Het klinkt raar maar soms heb ik echt het gevoel dat het beter zou zijn als ik niet eens geboren zou zijn.
Bedankt voor jullie reacties!!!
Ik vind het heel lief van jullie.

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!


ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-03 18:43

Ja dat klopt maar dat is ook nog wel het enige.
Mijn metor zij vorige week nog tegen mijn vader dat ze mij zon vrolijk meisje vond(ze moest is weten)

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 20:44

Met iemand over praten weet ik niet,
Mensen denken allemaal dat ik altijd enorm vrolijk ben en dat is overal tegen kan. Eiglijk ben ik helemaal niet vrolijk voel me eenzaam heb nergens meer zin in. Kan s'avonds niet meer slapen.
Dan kan ik niet ophouden met nadenken enz.
Wat zijn voordelen aan het leven ?
- paardrijden
- internetten

Nadelen
- veel te veel

Al val ik nog zo diep, ik kom altied weer terug!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AmyJamess, Aranel, ComscoreBot, dandy123, GoogleAdsense, HELder, kimberly1995, Labby1, LiDi, marit34, meintje, Vavane, verootjoo, Zirkonia en 140 bezoekers