opgelucht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 14:49

werd vanochtend gebeld door de mensen waar quinto staat. ze vertelde me dat de paarden niet afgemaakt werden. alleen de koeien geiten en de schapen worden afgemaakt. zw worden vandaag of morgen geent.
ik mag er nog niet heen voordat ze geruimd zijn en de hele boerderij 2 keer is ontsmet.
het kan dus nog ff duren voordat ik mijn zwarte draakje weer zie. maar dat heb ik er nu wel weer voor over.

gister reden we over de snelweg naar epe en bij afslag vaassen kun je de boerderij in de verte zien liggen. toen voelde ik me echt heel erg Frusty Verdrietig en kon wel Huilen . want je bent er dan zo dichtbij en je kunt er gewoon niet heen. je kunt hem gewoon niet zien. grom. maar ja na dit nieuws vanochtend voel ik me al een stuk beter.
hoorde dat quinto samen met de 3 andere veulens en zijn mams lekker in de wei staat.
crosby staat ook in de wei met de drie guste merries. hij is dus al weer druk met vrouwtjes versieren.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-01 15:29

inderdaad, wat lielle zei klopt.
sorry, maar ik ben zo gewend om dat woord te gebruiken omdat ik op de boerderij loop. daar hebben we het altijd over guste merries, guste koeien enz.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amarins2, brennie85, JustMyZtje, MarJon, Meliaforever, mokkaboon, YandexBot en 218 bezoekers