Zinloos geweld ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 01:14

Toen ik een jaar of 18/19 was kwam een vriend van mij op me afgerend. Hij werd bedreigd en had ook wat klappen gehad van een groepje van 5 man. Hij was alleen.

Op dat moment werd het zwart voor mijn ogen en ben ik alleen op die groep afgegaan (ik moet eerlijk zeggen dat ik toen een ander postuur had dan nu). Ik pikte direct de grootste jongen, met de grootste mond uit dit groepje en heb hem op een hardhandige manier laten merken dat ik dergelijke acties niet waardeer. Zijn vrienden die ook bij die vriend van mij wat losse handjes hadden stonden met open mond te kijken.

Toen ik me omdraaide rende ze weg...

Zelf ben ik erg tegen zinloos geweld en zou ook zeker niet gauw op de vuist gaan, maar als ik zoiets zie gebeuren, haal je echt het bloed onder mijn nagels vandaan...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, Gambler99, Googlebot, Kirrietje, Lau07, Marcato, Moonlight91, Noor, Nustice, Oehlala, ogidni, puma, rollyjogered, Saaams, Schuur_, Shivaya, sterregoud, Thats_Me, thequeensmum, Thrive, winnetou4502, xPabloBokt, xSannee en 125 bezoekers