wie heeft gister Angel gezien?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

wie heeft gister Angel gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 09:20

Gister helemaal vergeten op te nemen Frusty en vorige week was ik het niet vergeten maar had ik de verkeerde zender geprogrammeerd Huilen
Dus is er iemand die me kan invullen? van 2 weken... ?:j

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 09:50

Ik heb het opgenomen maar moet het nog wel kijken...
Vorige keer was geloof ik dat Angel achter de tralies zat. Ze hadden zijn ziel uit hem gehaald zodat hij hen kon helpen met het gevecht tegen het monster en de epocalips (? hoe ging dat woord ook al weer: ondergang van de wereld) zou kunnen helpen voorkomen.
Dat was niet zo'n succes want hij werd heel gemeen door hun op alle mogelijke manieren te kwetsen en tegen elkaar uit te spelen.
Toen ze hem zijn ziel terug wilden geven was zijn ziel verdwenen uit de kluis... En nu dus snel kijken als ik tijd heb vandaag Knipoog

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 09:56

volgens mij was dat alweer de aflevering dáárvoor, want dit kan ik me wel herinneren, dat ze die leg ekluis openende. He nu weet ik ook weer waarom ik het de vorige keer zo graag wilde zien, wie oh wie heeft zn ziel meegenomen Verward

ga snel kijken jij Haha!

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:05

En Cordelia doet heel raar zeg.... aan het einde van de laatste aflevering was ze zwanger van Connor en kuste ze hem weer. Ze heeft ook nog Laila of zoiets vermoord. Die griet van Wolfram&Hart.
Angelus heeft het beest verslagen. Maar waar zijn ziel is??

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 16:06

ik heb heel wat gemist merk ik al, boehoe!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:21

jaja zo waar heb ik eindelijk Angel weer gezien!!!
Ik ben een trouwe Angel kijker, maar nu ze het opeens eerst op de ZA avond en nu op de MA avond doen... ik vergeet t steeds! maar zowaar gisteren niet!
maar gisteren... Cordy heeft Leila vermoord, Angel dronk haar bloed en toen zag Wesley dat.. Angel foetsie.. Wesley moest dr kop dr af choppen omdat ze anders mogelijk ook een vamier werd.. Dus hij nam dr mee apart naar een kamertje en toen kwam leila "tot leven" maar eigenlijk als hersenspinsel.. niet zo interessant eigenlijk..
Verder ging Angelus op zoek naar het Beest, eerder degene waarvoor het Beest werkt (tsja die heeft ook een baas), maar hij kwam het beest tegen, geen baas..bla bla.. Toen ging Angel weg... En kwam Cordy te voorschijn.. Zij is dus de grote boze baas Knipoog (die de wereld de verdoemenis in wil helpen). Toen ging ze nog zoenen ook met dat enge grote ding.. ach..
Verder heeft Wesley Faith (jaja de tweede slayer) uit de gevangenis gehaalt.. Om als lokkertje voor Angel te dienen, zodat hij weer terug naar het hotel zou komen (en daar in gevangenis zit).
Ondertussen heeft Lorne een spreuk over het hotel gesproken dat geweld door 'wezens' wordt geweerd (net zoals in zijn nachtclub was).
De Gang ging op zoek naar Angel (incl faith die nog even overhoop lag met Conner)..
Wes werd tegen gehouden door wat vampieren en faith was op zoek naar Angel, vond Angel.. En dat beest.. Beest nam dr ff lekker te grazen.. Faith bond en blauw.. Toen stak Angel een of ander mes in dat beest.. Beest dood en zon terug..
Faith kon "ontsnappen" door een raam (zonlicht) in te gooien.. Dus verder nix gebeurd..
Terug in het hotel ging Conner dit alles aan cordy vertellen, die m op haar beurt weer iets moest vertellen, dat ze dus zwanger van m was...

The End! *LOL*
En dit was de korte versie Knipoog

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 17:33

O my, maar ik kan me herinneren dat Cordy iets met Angel had, of is dat alweer lang verleden tijd? En is Cordy nu wel weer lief? En die gestoorde Faith is ook weer terug? Wat een ramp!

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 19:43

mijn godje wat een gedoe! Weten we al waarom Cordy selcht is? En hoe werd angelus weer angel???

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 19:51

Angelus is nog geen Angel, maar nog steeds Angelus (sorry, Angel typte wat makkelijker Knipoog ).
En waarom Cordy slecht is hebben ze (nog) niet verteld (of dat moest vorige week zijn).. Maar ik denk iets met dat hele "godin" gebeuren van haar..

Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 20:18

Ja ik vond het wel een beetje een rare wending hoor, dat Cordy ineens slecht is! En nu is ze ineens zwanger, en niet nog maar eventjes, maar nee, ze heeft al een hele dikke buik! Hmm, apart. Ik vind die serie wel erg leuk, spanning en toch veel leuke humor! Angelus vind ik ook echt gaaf!

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 21:04

Kheb t ook gezien....echt n vage aflevering..t wordt steeds gekker...kben benieuwd wat voor kind uit Cordy komt...stel je voor n mix van de zoon van Angel en Cordy (de allersterkste op aarde)......poeh dat wordt nog wat zeg

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 18:01

Ik denk eigenlijk niet dat Cordy echt zwanger is van Connor. Ik denk dat ze maar doet alsof, om het lekker nog ingewikkelder te maken Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:56

Hahaha wie was ook alweer eerder zwanger in die serie, toen waren ze zo bang dat er ook een monster uit zou komen?

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:09

Dat was Darla Haha! en daar kwam Conner uit...
En dat van Cordy.. ach, ze moesten iets verzinnen he? want ze heeft ondertussen in het "echt" een kindje, alleen weet ik dus niet hoe ver ze met Angel toen der tijd waren..

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 00:30

aaaah en nu gaat ie Faith bijten....vampierenfaith krijgen we dan