3 musketiers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

3 musketiers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 23:43

Eindelijk, vrijdag heb ik mijn verjaardagscadeautje gekregen. Ik wist het al, maar vrijdag was het dan zover, op naar Rotterdam.
Eén voor allen, en allen voor één!!!

In 1 woord geweldig!
Ik was nooit zo te spreken over Bastiaan Ragas, maar al het negatieve wat ik mogelijk ooit gezegd heb neem ik terug. Ook petje af voor Tooske, nog zo onervaren op dit gebied, en dan zo'n rol neerzetten!
Helaas hadden we niet Stanley burleson als de Kardinaal, maar hij had een zeer goede vervanger.
Uiteraard ook zeer zeker petje af voor onze eigen musical Diva Pia Douwes in de rol van Milady de Winter, SUPER!

Je hebt ogen er oren te kort, de poppen (paarden en honden) van de makers van de poppen van de muppetshow en sesamstraat. Geweldig! Ogen, oren, lippen, alles bewoog, waardoor de poppen een compleet eigen persoonlijkheid kregen.
4 januari is de laatste voorstelling en vertrekt 3 musketiers wegens groot succes naar het buitenland. Ben je nog niet geweest? Grijp je kans!!!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:44

Jaaaa de 3 musketiers is gaaf OK dan! Pia is super gewoon OK dan!

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:54

Ik ben ook geweest.Ik had de vervanger van Bastiaan.Ik moet zeggen,ook hij was super.
13 dec. ga ik nog een keer.Hopelijk heb ik dan wel Bastiaan.Al is het alleen maar om te vergelijken.
Het is idd een geweldige musical en vooral het paard van d'Artagnan vond ik geweldig.
Laatst bijgewerkt door Kimmes op 17-11-03 23:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:54

Ben ook geweest, was mijn eerste musical.
De 'beelden' en decor wisseling enzo vond ik top! De liedjes waren ook ok.
Maar het 'verhaal' op zich vond ik niet ok, de musical duurde te lang voor het verhaal vond ik.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 23:56

het is het oorspronkelijke verhaal sjimmy, is ook een film van (3 musketiers Haha!) met precies hetzelfde verhaal.
En te lang?? Hmmz, ze hadden er van mij nog wel een uurtje aan mogen plakken Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 00:00

Het verhaal is ok, maar van mij had het tot de pauze mogen duren, ik vond het allemaal wat langdradig. Van mij mag het best 5 uur duren, maar dan moet het me wel 5 uur kunnen boeien, wat meer 'actie'.
Maar ja ik ben geen stil zit mens, ik vind al snel iets (zoals tv kijken) zonde van mijn tijd Knipoog

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:32

Ik vond het ook geweldig Haha! Ik heb hard gelachen om die knol van D'artagnan in het begin Tong uitsteken
Tooske deed het inderdaad erg goed ja. En Bastiaan Ragas is grappig Tong uitsteken Maar hij heeft ook zo'n mooie stem! Ik vond die kardinaal trouwens ook echt goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 12:59

Hihi, waarom had ik nou al het idee dat Pepper een heeeeeel goed cadeautje voor jou gevonden had.... Haha! Klinkt goed hoor, es kijken of ik die vent van mij ook nog meekrijg in december.... Tong uitsteken

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 14:33

Jaaa, hier meldt zich nog een grote fan van de 3 musketiers Haha! Ik ben deze zomer geweest en ga 21 december nog een keer, echt een hele leuke musical OK dan! En idd, al die poppen, erg leuk gedaan!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 15:03

Ik moest overigens wel lachen om het lopend buffet (maar dan letterlijk) Haha!