roken verboden?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:28

Het bericht komt voor mij te laat. Ik heb al zo enorm veel meegerookt in mijn leven dat ik denk ik verloren ben. MAar hopen dat ik verder over geslagen wordt.

het scheelt dat ik bijna nooit meer uit ga, dus ik bevind me zelden in hele rokerige ruimtes. MAar ja, of dat zal schelen?

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:36

In openbare gelegenheden vragen mensen die vreemd zijn met elkaar (zoals in de kroeg of zo) echt niet of het iemand stoort dat ze roken hoor. Ze steken gewoon een sigaret op.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:36

In openbare gelegenheden vragen mensen die vreemd zijn met elkaar (zoals in de kroeg of zo) echt niet of het iemand stoort dat ze roken hoor. Ze steken gewoon een sigaret op.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 15:49

carien schreef:
Da's krek wa'k zeggen wou! Maar zonder gein, het is inderdaad vies als je in een restaurant lekker zit te eten en aan het tafeltje naast je steekt iemand een sieg op. Tot nu toe heb ik nog nooit meegemaakt dat de rokende tafelbuur zijn sieg uitmaakt voor een andere gast die net aan zijn soep begint.

ZE moeten het toch niet wagen om mij last te laten hebben van hun sigaret tijdens het eten hoor! Want dan ga ik echt klagen. En weet ej wat het typische is? rook komt altijd MIJN kant op. Een vriendin (die rookte als een ketter) wilde me niet geloven. Ik zei "let maar op, nu ga ik aan de andere kant van jou zitten en je zult zien dat de rook omdraait". Ze viel vervolgens van haar stoel, want ze zag dat ik gelijk kreeg!

Ik weet er geen wetenschappelijke verklaring voor, maar toeval houdt wel een keer op he.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:26

Linardsje23 schreef:
Wil je het probleem oplossen , haal de sigaretten uit de winkel Knipoog ...
maar waarschijnlijk komen de mensen tog op een gegeven moment op een illegale manier weer aan sigaretten! ofterwijl: rook gewoon niej Haha!

Rokers betalen wel veel belasting. Waar gaan ze die dan verhalen?

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Britta31, dust, Facebook, goesju, Gypsy, LolaTFB, maaikemuis, Mitch_Beauty, moonsparkle, Niobe, Selima, thirteenn, Verara en 185 bezoekers