Bah ik ben 'ziek'

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Bah ik ben 'ziek'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 09:58

Je vraagt je zeker af waarom ziek tussen haakjes staat....nou dit is omdat ik misschien krentenbaard heb ofzo en dus niet echt ziek ben. M'n halve linker wang zit onder de zweren....t begon met n heeeeel klein wondje....ik kan niet tegen wondjes op mn gezicht en dus heb ik hem weggehaald.....en toen werd het alleen maar erger... Frusty ..khad dat nooit moeten doen want t doet nou behoorlijk veel pijn. M'n moeder had n creme voor een huid om sneller te herstellen...Dat heb ik er toen dus meerdere keren op n dag erop gesmeerd. Alleen daardoor werd het ook weer erger....Allemaal heel vervelend. Vanochtend heeft mn moeder even de dokter gebeld en die zei dat het of heel erg ontstoken is, of het is krentenbaard. En dat laatste is heel erg besmettelijk....Dus als ik dat heb kan ik deze week niet naar de paardjes Verdrietig Ik moet vandaag voor de zekerheid ook al thuisblijven van mn moeder. En vanmiddag krijg k t dan te horen. Nu maar hopen dat als ik krentenbaard heb dat het dan niet zo lang duurt. Weet iemand hoelang dit ongeveer duurt?

Kuzz Jen


Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 13:36

Kben gisteren naar de dokter geweest en die heeft mn antibiotica-pillen gegeven. Ook zei hij dat ik weer naar school mocht....en dus ging ik vandaag weer naar school. Maar dan wel natuurlijk met een pleister over de zweertjes. Ik had echt het gevoel alsof iedereen me aanstaarde. En iedereen die ik ook maar n beetje ken vroeg gelijk wat ik had......ik heb het wel in totaal ongeveer 10 uitgelegd vandaag. In mn klas wilden ook alle jongens (die ik niet mag) weten wat ik heb......heeeeel vervelend. En elke keer als ik met iemand praat zie ik die persoon naar die pleister kijken en dan vragen ze soms nog net niet wat ik heb. Ik hoop echt dat het snel over is..........

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, GrapeshotBot, lanouska, Lizziewizzie, miranda_147, Paardennamen, TessaxQuincy en 55 bezoekers