Kennen jullie Venice?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Kennen jullie Venice?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 10:33

Gisteravond ben ik naar de theatertour 2003 van Venice geweest (in het Bredase Chasse Theater) en het was echt geweldig!
Een leuke show en de muziek klonk live echt fantastisch. Ik was er behoorlijk van onder de indruk.

In de pauze heb ik mezelf de nieuwste cd en een t-shirt cadeau gedaan. Na de show kwamen de Lennons en de bandleden naar de foyer en heb ik mijn cd laten signeren. Ze waren in het echt ook erg aardig. Namen de tijd voor alle fans.
Al met al was het een superavond en als de band weer eens in Nederland komt ga ik zeker weer!

Maar kennen jullie Venice eigenlijk? In mijn omgeving zijn er maar weinig mensen die weten over wie ik het heb...

Afbeelding

Pinacolada

Berichten: 4082
Geregistreerd: 04-05-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:26

Ja, ik ken ze wel. Ik was vroeger fan van De Kast en toen traden ze samen een keer op in het Gelredome. Daar ben ik heen geweest en daar ken ik ze dus van. Dat was wel leuk, heb ook een cd gebrand maar die vond ik dus saai...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:27

Venice? da's toch al oud? Héél oud?!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:51

Jup, die band heeft ook "iets" met Enschede. Ze komen hier regelmatig sinds de vuurwerkramp en een van hun nummers schijnt ook iets speciaals te zijn, Family Tree heet dat nummer volgens mij. Is niet helemaal mijn smaak, maar goed, ik ken ze dus wel Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 15:57

Family Tree is een nummer dat gaat over doodgaan en afscheid nemen. Het nummer werd gedraaid op de crematie van de opa van een vriendin van me en daar heb ik de band ook leren kennen.
Venice bestaat inderdaad al heel lang, maar pas sinds eind jaren '90 zijn ze ook in Nederland bekend geworden.