Wie werkt/leert er in de zorg?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Wie werkt/leert er in de zorg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 12:28

hey bokkertjes!
Ik zit eraan te denken om na dit schooljaar te gaan beginnen met een opleiding in de zorg. En daarbij te gaan werken, om zo meer ervaring op te doen en niet de hele week 'gevangen' te zitten op school.
Het lijkt me een leuke, maar ook zware opleiding. En nu dacht ik er zitten vast mensen op bokt , die ook in de zorg werken of een opleiding ervoor doen. Dus hier de vraag: Wat is jullie ervaring hiermeej?


Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 12:33

Jah ik snap dat het af&toe wel een vies vak is , maar wat is vies?!
Dus als ik het goed begrijp , zit je 5 dagen in de week op school? En wat voor toets moet je doen?


Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 12:45

wat is spw (of stel ik nu een hele domme vraag)? Jah die fotos is wel handig Lachen ..begin ik al irri te worden? Knipoog

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 12:51

Ik vraag inf. Knipoog *hint*

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 13:14

Avanti, ik heb de fotos gezien, dankje wel. Wat erg als andere mensen JOU benen gaan scheren..haha..maja je moet het tog leren. Moet je trouwens voor elke opleiding in de zorg 18 zijn , om te werken.
Billy, hoe ben je in het ziekenhuis terecht gekomen? Is het moeilijk om een baan te vinden? hoop dat je hier wat mee kan..

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 21:07

Ik zat zelf te denken aan de opleiding helpende of aan de opleiding verzorgende. Alleen weet ik niet of als je 16 bent , al gelijk 4 dagen in de week mag werken. Jullie enig idee?

Nog bedankt voor alle reacties OK dan!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 16:51

He , bedankt voor de weer nieuwe reacties...heb net gebeld naar een van de opleidingen..maar dat mens daar wist er ook niet veel van (waar word ze nou voor betaald???) Dus moet ik morgen weer trug bellen

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 19:51

Wat is de VP? , sorry maar ik heb er ech geen verstand van Bloos
Morgen weet ik hopelijk meer over de leefdtijd van de opleidingen , want dan moet ik trug bellen!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 15:53

tanx voor alle reacties OK dan! ,
Een stukje terug in de topic ..had ik verteld dat ik vandaag trug ging bellen voor informatie. Dus zo gezegt, zo gedaan. Deze week krijg ik informatie toegestuurd...en dan kan ik een keuze gaan maken Lachen .
Het blijkt dus dat je op je 16de wel een opleiding/werken mag doen *:)) Blij! * Maar het schijnt wel moeilijk te zijn om een werkplaats te vinden als je zo jong bent, maar ik denk tog dat ik dat maar ga proberen!

Is het verstandig om nu al te gaan zoeken? (het duurt nog best wel lang opzich , meer dan een half jaar) , maar aan de andere kant, als je niets kan vinden , kan je ook die opleiding niet doen...of je moet 5dagen in de week naar school, maar omdat die school best ver weg is , vind ik dat weer zo tijdrovent.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 18:13

In de tussentijd heb ik me al door de informatie folders heen geworsteld Knipoog er zitten wel wat dingen bij die me leuk lijken Lachen ..dus we hopen er maar het best van! Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Desty, Eelmo, gerlindie, Jannie79, love_mandy, Macs, marit1999, MieLo, Mitch_Beauty, Nescio18, robinxfellow, Ruai, ryukapple, Saintelette, Typhoon, VosjeN, Xayah, Yesterday en 215 bezoekers