Date update, mannen, broertjes en foto's...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Date update, mannen, broertjes en foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-03 10:25

Gisteravond had ik wat te vieren want per 1 december ga ik officieel uit huis!! Hyper!

Maargoed. Ik had eerst afgesproken om uit eten te gaan met de economieleraar, die had me daar min of meer in 'getricked' (ik kan geen nee zeggen ) maar daar had ik eigenlijk helemaáál geen zin meer in. Ik dus gesmst dat ik liever een ander keertje ging. Dat was al de tweede keer dat ik dat uitstelde, Bloos! maargoed. De beste man heeft twee kinders van 12 en 9 en is mij iets te zweverig. Bovendien, wat moet zo'n kerel nou met mij? Dat dacht hij waarschijnlijk ook Haha! want daarna kreeg ik een berichtje "Het spijt mij Laura, maar ik zie ervan af om met jou uit te gaan"
(Héhe.. die had éindelijk de hint begrepen Haha! )

Goed, toen kon het feest beginnen. Party!! Ik had afgesproken met mijn vriendin, haar vriend, zijn broertje en zus. Bij een feestje hoort natuurlijk een party-outfit dus zo gezegd zo gedaan. Ik kreeg al de vraag van bokkers hoe ik er in hemelsnaam bijliep dat ik al die avonturen beleefde. Nou, ehm, zie de foto's in dit topic. Valt best mee toch? Knipoog

Na een half uur in de rij te hebben gestaan werd mijn vriendin niet lekker Verdrietig Dus die is naar huis gegaan met zus en vriend. Het broertje van haar vriend, 16 jaar oud, bleef bij mij. Gewéldig, wat een jong. *LOL* Staat de hele avond met mijn vestje vast, bleef maar drankjes halen...

Op een bepaald moment was iedereen uit onze kennissenkring binnen, including de aggressieve barmanager en de vreemdgaande vriend. Die gaf ik allebei geen aandacht want de ene is te aggressief en de ander was veel te dronken. Gingen ze elkaar een beetje proberen te overtreffen. Gewéldig. Vreemdganger zat op een bepaald moment op zn knieen voor me Verward Ik zag de hele kroeg al denken, wat heeft ze nou weer aan dr broek hangen.. Nagelbijten / Gniffelen Vervolgens aggressieveling die maar excuses bleef maken voor zijn turk-mepperij... 'ik heb er zo'n spijt van, mensen kunnen fouten maken..' ja,ja... Scheve mond

Toen hadden we nog de uitsmijter die een dansje wilde proberen en Evert en zn vriend die ineens besloten een poging te moeten wagen... en daar stond Laura in het midden met vijf kerels eromheen. Rolleyes Niet gedacht dat ik dat nog eens mee zou maken Knipoog Maar inmiddels was broertje erg bezorgd geworden, >;) die riep al de hele tijd 'wat een engerds!' 'Ze willen je versieren'.. 'Ik red je wel' Haha! Vervolgens pakte ie mijn glas uit mijn handen en zette me op de spa. Ehmm.. ik was echt niet dronken ofzo, ik had gewoon erg veel lol... Pling

Nouja, toch maar naar huis voor sluitingstijd (stel voor dat de aggressieveling wéér gaat vechten Gaaaap ) broertje stond erop om met me mee te fietsen. Hij was maar niet uitgepraat over 'al die engerds die me wilde versieren' gna gna. Ik heb hem beloofd dat ik hem de volgende keer uitleg hoe je een vrouw moet versieren (kan ik tenminste ook weer mijn gang gaan zonder ogen in mn nek, haha)

En thuis heerlijk in mijn bedje, nog mijn telefoon... barman die 'van me zou dromen vanacht', vreemdganger 'of ie echt niet met me naar bed kon', Gaaaap Evert 'of ik er volgende keer weer bij was' en vervolgens broertje 'of ik veilig thuis was' Lovers

Mánnen... *LOL*


ZO zag mijn make up en outfit er dus uit, een soort van corsetachtig ding van glansstof (zie je de achterkant?) met een los mouwen-vestje. En de party-make up die niet echt geod uitkomt bij dit licht overigens Haha!
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 08:09

Mayo: een echte gewone H&M-er Haha!
En Kayla, die Otazu ketting stond op het lijstje maar nu ik ga verhuizen zal ik dat even moeten laten wachten. Misschien Otazu zelf maar versieren, zal vast nuttiger zijn dan dat foute volk van zaterdag *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: detos240, Dobby91, Felixity, Flippertje, karlli, Liselot, Maanon_, maringe, Marion_, MoniqueT, nikia, ReadTheRulez en 72 bezoekers