Voorbeschikking en anders geloofzaken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:56

religies zijn leuk voor mensen die daar steun uit halen om hun leven op een goede manier te leven alleen jammer dat sommigen onder ons het zo verdomde serieus nemen allemaal.

ik haal mijn dingen soms ook uit bepaalde religies maar vind bovenal dat ik mijn eigen God ben want ik ben degene die mezelf uiteindelijk naar een hogere Ik zal leiden met behulp van aangereikte aanwijzingen. Want ook ik ben de enige die mijn leven een andere wending kan geven of het laten lopen zoals ik wil.

Oh en dat geldt voor iedereen trouwens... alleen niet iedereen kent zijn eigen kracht. die kracht die ook je stemming kan ombuigen of je zienswijze/belevingswereld zodat je wereld er bijvoorbeeld niet somber uitziet maar fleurig. het zit allemaal in ons eigen hoofd...

en verder geloof ik niet in hellen of hemels. wel dat we via incarneren naar een hogere Ik groeien. dus wat ik in dit leven bereik geeft me in mijn volgende leven een aanzet tot verdere groei, en ga zo maar door tot ik klaar ben en niet meer terug hoef te komen op aarde maar dat ik als wijze ziel tevreden op mijn lauweren mag rusten en anderen raad mag geven. Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Amazonbot, Besje, brennie85, daanbrego, Facebook, GoogleAdsense, jufjuf, Laj1, Lanoca, Lau07, littletash, Vaiqua, Wenta, YandexBot en 185 bezoekers