Beloftes waar je spijt van krijgt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Beloftes waar je spijt van krijgt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 21:59

Soms heb je dat..dan doe je een belofte omdat je denkt er goed aan te doen. Helaas kom je er dan te laat achter hoe ontzettend stom dat is.

Zo heb ik dus vrijdag belooft een paar kinderen van een aannemer voor, onze badkamer, mee te nemen naar Chinouc.
Ik dacht.. ach twee van die kinderen..moet lukken toch?
Helaas blijken het 4 (!!!) kinderen te zijn Verdrietig

Goed tegen prestatie is dat die aanemer even in de badkamer verder gaat.
Maar toch..4 kinderen Huilen

zucht..

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 23:35

Nou.. je pakt een groot, lang, stevig touw.. En dan bind je ze allemaal aan elkaar vast. En als je dan bij je paardje bent maak je ze vast aan de staldeur van je paard. Een kind kan de was doen Tong uitsteken

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 11:54

hmm das nie zow mooi!! ik zou helemaal gek worden van die kindjes om me heen en mn paardje al helemaal!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 12:00

Men neme een lege stal een groooooote bak lego en weet ik het.... en sluit ze op Lachen Als je ze loslaat, dan zou ik persoonlijk niet kunnen rijden, als ik met 3 kinderen naar stal ging dan werd dat alleen even longeren *LOL*
En ondertussen de kinderen terug fluiten, gelukkig heb ik een heel begripvol paard die terwijl ik naar de kinderen riep, gewoon netjes blijft lopen om me heen in het laatst gevraagde tempo en daar niet op reageerd. Dat was echter heel anders toen ie voor het eerst kinderen zag, toen ik hem net een paar weken had *LOL* nu is hij er dol op.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:46

heb je op stal een stapmolen?

mijn nichtje en neefje vinden het helemaal geweldig om in dat ding rondjes te rennen namelijk. zeg hem altijd op drafstand, dan worden ze lekker moe. dan nog ff op een iets rustigere stand anders houden ze het nie zo lang vol... iig flink lang rondjes laten lopen.
vinden ze kei leuk en daarna zijn ze lekker moe en dus lekker rustig *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 14:58

Zet ze gewoon lekker aan het werk Haha!
Vegen, uitmesten, borstels wassen, verzin het maar...
Ligt er natuurlijk wel aan hoe oud ze zijn, maar met een zadel poetsen zijn vast ook wel even bezig.
Of gebruik ze als "aangeefhulp" bij het poetsen. Als de poetsbox niet te dichtbij staat lopen ze ook niet voor je voeten.
Gewoon creatief zijn dus
En als troost: ik heb er zelf vier en weet goed genoeg dat dat best lastig kan zijn.