dreamweaver werkt niet mee...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

dreamweaver werkt niet mee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 21:23

ik ben dus bezig met een website en wil een text in een hokje van 550px bij 350px in een layer
daar heb ik dus deze HTML code voor:

Code
<div id="Layer2" style="position:absolute; left:40px; top:44px; width:487px; height:343px; z-index:2">
  <div style="width:550px; height:350px;C7EAFB overflow:auto; scrollbar-face-color: #FFFFFF; scrollbar-shadow-color: #C7EAFB; scrollbar-highlight-color: #FFFFFF; scrollbar-3dlight-color: #C7EAFB; scrollbar-darkshadow-color: #FFFFFF; scrollbar-track-color: #FFFFFF; scrollbar-arrow-color: #C7EAFB; scrollbar-base-color: #FFFFFF"> mijn text </div>


maar als ik hem dan previeuw blijft de text gewoon zo lang en zit hij niet in een hokje met scrollbalk.
ik zit er nu echt al uren mee te kloten en ik krijg het gewoon niet zoals ik wil Frusty .
ik ben het nu echt helemaal zat aan het worden, heel internet afgezocht maar niets te vinden hoor Boos!

hier een link voor wat ik dus bedoel:
http://home.planet.nl/~jan86969/stars/Frameset.htm

ik krijg dus wel een scrollbalk maar niet op plek zoals ik heb aangegeven, niet in de kleur zoal ik wil en mijn text loopt over de onderste linkjes waardoor je die niet kunt aanklikken Scheve mond

iemand die een oplossing weet?



IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 15:14

niemand? Verdrietig

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 19:04

ja!! dat was het! bedankt OK dan!
daar heb ik helemaal overheen gekeken zeg Frusty

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-03 19:56

dat was dus het probleem Knipoog .
ik heb hem nu wel goed, de text eindigt nu gewoon boven die onderste linkjes en mijn scrollbalkje zit gewoon binnen mijn site en niet meer zo helemal aan de zijkant Lachen .
ik ga hem nu eerst verder maken voor ik hem opnieuw upload


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, cariena1, ComscoreBot, fnpetter1990, Indy_Mouse_9, JudithGigi, Malle_meid, Manou, Mrskiwi, Rooss_24, Tomboy0, xPabloBokt, Zebrastreep en 72 bezoekers