Stroom = weg???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Stroom = weg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 09:24

Fijn, gister zat ik lekker op de computer gezellig te praten enzo, en ik hoor me moeder thuiskomen, dus ik gaat ff naar beneden en praten, en ik ga naar boven weer en gaat zitten, wil net weer wat terugzeggen tegen iemand *pok* computer zwart beeld en alles helemaal donker hier.
direct daarna een hele harde knal hier in de buurt.
Heb slechts 1 keer mijn teen en hoofd gestoten toen ik naar beneden liep in het donker.
Beneden was mijn moeder al op zoek naar kaarsen.
We hebben tot 11 uur opgezeten, maar er kwam geen stroom (viel om 5 voor half 10 uit, hebben heel veel mensen dus net het einde van baantjer gemist Tong uitsteken)
Toen zijn we maar met kaarslicht naar bed gegaan.
Ik lag net in bed, en opeens schoot me licht weer aan...
Nu bleek dat ie er vannacht nog af was geweest weer en om 4 voor half 6 stond ie er weer op...

Dus voor de mensen waar ik gister mee zat te praten, sorry, lag niet aan mij Tong uitsteken

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:32

haha..ik was toevallig net beneden.. ben me echt wilt geschrokken we hebben in december brand gehad thuis en als er weer zoiets gebeurd valt alles in huis uit.
We zaten film te kijken en opeens alles uit.. ik schrok me dus echt rot ben nog steeds bang voor brand.
Maar goed hoe snel iedereen kaarsen en zaklampen in de buur hadden was niet te geloven.
Een meisje kwam nog bij onze buren aan de deur.. ze was alleen thuis met dr broertje die lag te slapen.. ze was vreselijk bang en wist niet wat ze moest doen.
Toen ik in bed lag ging alle stroom opeens aan en lag ik daar in het felle licht... maar goed hij deed het wekkers weer goed gezet.. werd ik van morgen wakker zag ik dat de stroom weer uit geweest was.. om het even om te schakelen zei me moeder.

Het heeft wel iets met kaarsjes naar de wc/douche Knipoog

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 13:38

Haha, ik hoorde het op de radio ja.
Hier valt de stroom echt nooit uit Verward Wel eens gehad dat de bliksem in mijn monitor sloeg toen ik aan de computer zat. Dat was wel wat minder, maargoed Tong uitsteken

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 14:13

marfiek schreef:
Het heeft wel iets met kaarsjes naar de wc/douche Knipoog


Douche?
Wij hadden geen warm water...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 14:40

nee wij ook niet, maar in de douche ging ik me tanden poetsen Knipoog
We hebben van die handige draagbare telefoons.. die doen het dus niet als de stroom eruit ligt alleen de telefoon die ophangt/met snoer die deed het dus als de telefoon ging RENNEN!!

Wat me opviel is dat de mobiele telefoons er ook uitlagen en dat vind ik echt raar!! want normaal ben ik wanneer dan ook altijd bereikbaar.

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 15:10

ja, mijn tel lag erook uit, heel raar, hij deed niets meer, geen bereik en hij viel telkens uit...

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 15:18

wat vaag.. hier valt ook bijna nooit de stroom uit 1 keertje toen duurde t 1.5 uur echt erg wat jke dan allemaal niet kan doen en ik verveelde me dood verwend zijn we Tong uitsteken