Ik ben zooo stom.. :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Ik ben zooo stom.. :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 20:55

Ik werk in een asiel, voor honden en katten. Normaal poets ik een beetje en wandel ik met de hondjes, maar vandaag mocht ik eens iets anders doen..

Mijn baas vroeg of ik vandaag een hondje wilde plaatsen, omdat ze het zelf zo druk had. Ik moest die mensen een vragenlijstje laten invullen en met het hondje laten wandelen en wat informatie geven. Trudi, een meer ervaren persoon, zou het "officiele" gedeelte doen. Die mensen leggen 100 euro op de balie (het hondje kostte 90 euro) en Trudi vroeg of ik even 10 euro bij mn baas kon gaan halen om te wisselen. Ik kom terug, geef die 10 euro aan die mensen, en zie dat Trudi achter de kast aan het rommelen is, ze had de papieren laten vallen. Dus wij verschuiven die kast, en krijgen eindelijk de papieren te pakken. Die mensen wilden ondertussen erg graag weg, dus ik liet ze uit. Toen bedacht ik me dat ik de riem terug moest vragen, dus ik rende achter ze aan. Die mensen schrokken zich half dood, en ik zei dat ik de riem terug wilde hebben maar dat ze het hondje eerst wel even in de auto mochten zetten, maar dat wilden ze niet, ze namen het hondje onder de arm en gaven de riem ter plekke terug. Ik ging terug naar binnen en vroeg aan Trudi of ik die 100 euro mocht, zodat ik die aan mn baas kon gaan geven. Maar Trudi wist nergens van, en dacht dat ik het geld allang gepakt had, toen ik ging wisselen.. Niet dus.. Iemand had het geld gepakt, en niemand wist waar het was..

Ik ging met lood in mn schoenen naar mn baas om het hele verhaal uit te leggen. Ze vroeg wie er allemaal waren en ging iedereen ondervragen. Ik stond een beetje zielig te kijken terwijl iedereen gewoon doorging alsof er niets gebeurd was. Mn baas kwam naar me toe en zei dat het helemaal niet erg was en ze omhelste me en toen begon ik me toch te janken! Ik kan niet geloven dat ik zoiets stoms heb gedaan! Gelukkig waren ze niet boos, ze vonden het alleen erg vervelend dat juist mij zoiets moest overkomen (ze vinden, nou ja, of vonden, me allemaal heel erg aardig daar..) Natuurlijk willen ze me daar niet weghebben maar ik weet niet zeker of ik er volgende week nog heen WIL, ik schaam me dood! Een vriend van me, die daar ook werkt, belde me nog om te vertellen dat ze het alweer vergeten waren en dat ze hoopten dat ik toch nog terug kwam..

Heel verhaal, maar ik moest het even kwijt.. Sorry.. Lachen

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:16

nou maak je geen zorgen.
fouten maken is menselijk.
maar wel opletten dat het niet weer gebeurd he? Lachen

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 21:17

Fouten maken is wel menselijk maar het was wel een erg stomme fout.. Ik had dat geld gelijk mee moeten nemen. Kan het helaas niet meer terugdraaien.. Maar goed, als je de eerste keer zoiets stoms doet doe je het schijnbaar NOOIT meer en berg je voortaan EERST het geld op!

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:21

van fouten leer je ook Lachen.
altijd het positieve eruit halen.
dat zeg ik nu wel maar zelf doe ik dat nooit.

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 21:23

Ik heb ervan geleerd.. Vind het alleen zo jammer dat de eerste keer dat mn baas me met zoiets vertrouwt ik gelijk haar vertrouwen schaadt door 100 euro te laten verdwijnen.. :|

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:07

Zoiets kan gebeuren!

Je deed het toch niet expres?
Als je het nou uit slordigheid of laksheid had gedaan maar je hebt er gewoon niet bij nagedacht op dat moment en dat kan gebeuren.

Ga nou maar gewoon terug want zo te horen zijn ze erg blij met je en zullen ze je dit misstapje echt niet aanrekenen!

Kop op hè?! Lachen

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:11

Heej niet te druk maken, ik heb tijdens mijn baantje ook genoeg fouten gemaakt waar ik me dik voor schaam. Ze zijn juist blij met je als ik je verhaal zo lees, en er zijn ergere dingen...
Hup, gewoon verder, vertel desnoods dat je er nog erg mee zit, ze snappen dat heus wel hoor!

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:13

Niet jouw fout meis Ach gut
Elze en Lidewij zijn echt niet boos op je hoor! Zoiets kan iedereen gebeuren..

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:17

mischien hebben die mensen en een hondje en 110 euro

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 22:48

Daar ben ik dus ook bang voor, dat die mensen die 100 euro gewoon teruggepakt hebben, maar ja, je kunt ze moeilijk gaan bellen en beschuldigen..

Tamara

Berichten: 10443
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 23:34

Niet zo druk over maken hoor, foutje is menselijk en zo te horen hebben ze je allang weer vergeven, gewoon teruggaan!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 10:22

Idd, foutje kan gebeuren.
Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt, maar je zult het ongetwijfeld nooit meer doen Knipoog
Gewoon weer aan het werk gaan volgende week! Daar hebben ze veel meer aan dan dat jij je schuldig gaat zitten voelen.

juval

Berichten: 13198
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 14:38

wat vervelend zeg, heel aso van die mensen. Maar schrijven jullie de gegevens van die mensen niet op? je had het over formulieren invullen enzo?.
Ik zou er maar niet te veel meer aan denken, dat doet je baas ook niet. Ik hoop dat die mensen dat hondje een heel goed tehuis bieden, van die 100 (of 10) euro kunnen ze in ieder geval wel een nieuwe riem voor het beestje kopen.

Sparrow

Berichten: 194
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 11:43

We hebben de gegevens wel van die mensen, maar voor hetzelfde geld heeft iemand die bij ons werkt het gepakt.. We kunnen die mensen natuurlijk niet zomaar beschuldigen, en opbellen en zeggen "goh, hebben jullie misschien 100 euro gevonden, we zijn het kwijt" is dan ook weer zoiets Tong uitsteken Deze week hoef ik gelukkig nog niet (proefwerkweek) maar ik denk dat ik de week daarna maar weer gewoon ga..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 12:19

Ik kan me voorstellen dat je je hier heel vervelend over voelt. Maar ik denk dat het net zo goed de verantwoordelijkheid is van die ervaren persoon. Ook zij had beter moeten opletten.
Gelukkig zijn ze niet boos op je, dus ik zou idd gewoon terug gaan. Fouten maken is menselijk.