kotsende kat -> wat te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

kotsende kat -> wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 20:59

Mijn kattebeest geeft sinds gisteren al zijn eten weer over. Hij eet brokjes en 5 minuten later komt het weer uit. Verder ziet hij er perfect gezond uit, wat me toch wel verbaast, want hij heeft al sinds gisteren geen eten meer binnengehouden. Is dit een reden om zo snel mogelijk naar de dierenarts te gaan? Probleem is dat ik morgen heel de dag moet werken en 's avonds zoiets als avondschool heb (met verplichte aanwezigheid) tot 22u... Ben ik een dierenbeul als ik wacht tot vrijdagmorgen om te gaan? Hij ziet er verder echt happy uit, ligt heerlijk te spinnen... Maar ben toch wel ongerust...


Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 21:11

IcePrincess schreef:
als je gewoon een afspraak maakt bij de dierenarts voor morgen in je pauze ku je toch wel gewoon even snel langs gaan..waarschijnlijk krijg hij dan alleen wat prikjes om het braken tegen te gaan Lachen


Niet iedereen woont vlakbij zijn werk, helaas.... Ik ga het nog ff aanzien. Als het niet betert moet mijn vriendje er morgen mee gaan! Mensenmedicijnen toedienen ga ik niet doen, daar heb ik te weinig kennis van...

Thanks!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 23:04

Maarten schreef:
Is de kat onlangs nog ontwormd? Zo nee, mogelijk dat het daaraan ligt.


4 maanden geleden nog... Kat wordt om de 6 maanden ontwormd (zo raadt de DA aan). Afin, morgen dus naar de DA...


Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 14:51

griebels schreef:
Laat je even weten hoe het is afgelopen?


Wel, poezebeest Kamil is ondertussen bij de DA geweest en die vermoedt dat hij problemen heeft om zijn nieuwe voeding te verteren. Ik heb hem nog maar 1,5 maand, dus hij krijgt sindsdien ander eten dan in het asiel. Hij heeft 2 spuitjes gehad tegen de misselijkheid, moet enkele dagen 3 à 4 dagen per dag een pilletje slikken (als iemand nog tips heeft... mijn arm is nl al helemaal opengekrabt bij mijn eerste poging daarstraks... mengen met eten lukt niet want hij weigert hardnekkig alles wat geen brokjes zijn te eten), en gaat voor de zekerheid als hij niet meer overgeeft toch nog 's ontwormd worden, en we schakelen over op ander eten... heb Royal Canin sensible (voor gevoelige poezemaagjes) aangeschaft. Voila!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-03 22:04

Kattebeest is na het bezoek aan de DA weer tiptop in orde. We zijn dus allang naar de DA geweest...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, corinec, goesju, HighFly_, Moon_light94, MoSt81, nicole_floor, TessaxQuincy en 183 bezoekers