Pain Gone - do-het-zelf-acupunctuur voor allerlei klachten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 18:10

Naar aanleiding van een topic van Jura over haar RSI-klachten hier een stukje info over de PAINGONE-pen. <br>
Afbeelding
<br>PainĀ®Gone is een medisch instrument waarmee U op verbazingwekkende, volledig natuurlijke manier de meeste gelocaliseerde of vanuit een pijnpunt uitstralende pijnen kunt controleren of zelfs volledig laten verdwijnen.

De pijnpen werkt op kristallen, die bij het indrukken van de knop een afgepaste electrische puls afgeven, waardoor het lichaamseigen, natuurlijke pijnbestrijdings systeem wordt geactiveerd.
De pijn verdwijnt veelal enkele minuten na behandeling, pijnleniging houdt uren aan, en de meeste patienten hebben aan drie behandelingen per dag voldoende voor controle van de pijn. Er zijn geen bijwerkingen.
PainĀ®Gone heeft effect bij acute en chronische pijnen.
<b>Opmerkelijk goede resultaten heeft de pen bij tenniselleboog en -arm, muisarm en -hand, CTS, ofwel RSI (Repetitive Strain Injury) aandoeningen.
Voorts bij pijnen zoals spierpijn, rugpijn, schouderpijn, nekpijn, pijn in armen en/of handen, hoofdpijn, migraine, gewrichtspijn, sportblessures, peesschede ontsteking, arthritis, whiplash (nekzweepslag). </b>
De PainGone-pen kost f 97,50 en wordt geleverd door importeur T@keCare BV, Erfstede 4a, 3431 KH Nieuwegein, informatietelefoon 030-6054820, internet http://www.paingone.nl. De pen is toegelaten door de Inspectie voor de Gezondheidszorg, maar wordt door de meeste zorgverzekeraars (nog) niet vergoed.

---------------------------------------------
Echt de moeite waard om eens te kijken, op http://www.paingone.nl/users/index.htm kun je zien voor welke klachten de paingone-pen allemaal geschikt is. Mijn zus heeft er veel baat wat betreft haar hardnekkige migraine en ik heb er veel baat bij gehad toen ik erge rugpijn had. Je kunt hem een tijdje gratis op proef krijgen.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 18:34

het lijkt wel heel iets anders Schijnheilig
geen trilalarm? Lips are sealed

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 19:44

Hahahaha nou zeg Verdrietig waar zie je me voor aan!
Nee geen trilalarm Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:47

Nou, het was dan ook het eerste waar ik aan dacht Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 19:49

Nouuuuuuuuuuuuu zeg...een mobiele telefoon ziet er echt heel anders uit hoor Schijnheilig Koe

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:52

whaaahahaha stelletje doordenkers *LOL* *LOL* *LOL* Ikd acht daar nou helemaaaaaaal niet aan hoor Schijnheilig Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:49

Het heeft wel iets weg van een insuline-pen. Maar een ....... zou ook kunnen.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 22:55

haha een .... ,nee als je er nu bij verteld had dat ie maar 10 cm is waren de reacties wel uitgebleven Haha!

Ik ken het van De TV show van Ivo Niehe,die was bij een arts (naam even kwijt) die dit apparaatje liet zien ,en meer opvallende geneeswijzen verkondigde.

Fijn voor je dat het helpt ,zeg het voort!