*Update* Blind sms'en cq. daten. (BLUNDER!!!!!!!!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

*Update* Blind sms'en cq. daten. (BLUNDER!!!!!!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 15:15

[AM] Blind sms'en cq. daten?

Gister zou het zover zijn, we zouden ergens wat gaan drinken. Maar aangezien mijn auto een lekke band had en ik zou laten weten of ik die nog gerepareerd kreeg of niet, heb ik na 'm gerepareerd te hebben, niets meer van me laten horen.

Tegen middernacht kreeg ik dan ook een sms'je met de vraag waarom ik niets liet horen en of ik misschien niet durfde. Uiteindelijk belde hij mij op en hebben we even gebabbeld. Hij was aan het werk in zijn café en zei me dat ik, als ik wilde nog wel even langs kon komen. Dus ben ik in de auto gestapt en die kant opgereden.

Na enig zoekwerk en twintig minuten later, was ik er. Heb mijn auto'tje geparkeerd en ben naar binnen gelopen. Ik was nog maar de enige aanwezige. Hmmm... Scheve mond Maar hij stond achter de bar en was aan het schoonmaken. Eerste indruk was... hmmm zal ik 'm nemen als ontbijt, lunch, diner of gewoon als tussendoortje. Kortom, hij zag er alles behalve verkeerd uit en was dus toch wel een lekkertje. Haha!

We zijn zo wat aan het babbelen en drinken er wat bij. Was erg gezellig. Op een gegeven moment zaten we beide dan aan één zijde van de bar, met daartussen nog een kruk. Genoeg afstand dus. De gesprekken waren op niveau, waren leuk en gezellig. De achtergrondmuziek was ook geheel mijn smaak. Ik had verder geen intentie's, maar rond vier uur vannacht vond ik het wel weer welletjes geweest en tijd om naar huis te gaan.
Zo gezegd zo gedaan. Ik sta op, doe mijn jas aan, sla mijn tas om mijn schouder en we geven elkaar een afscheidszoen (heel onschuldig, niets aan de hand, gewoon een normale afscheidszoen)

En terwijl dat gebeurd... alsof de duivel ermee speelt, komt er ineens een vrouw in een badjas van achteren aanlopen, schreeuwt de woorden "ZO!!! En nu heeft het bezoek lang genoeg geduurt!!!!", geeft mij een duw, gebarend richting de deur. Ik was in staat om haar behoorlijk de wind van voren te geven, aangezien ik vind dat zij niet aan mij hoeft te komen, maar heb dit niet gedaan (vind ik goed van mezelf) en ben dus gewoon weg gegaan, in mijn auto gestapt en weg gereden naar huis. Kortom.. hij bleek dus een vriendin te hebben. Scheve mond Niet dat dat nou zoveel uitmaakt, aangezien ik toch niets gedaan heb en dat niet van plan was, maar een banketstaaf situatie was het wel. Één ding is mij wel duidelijk.. zij vertrouwt hem in ieder geval totaal niet.

Maar goed, ik heb mijn portie belevenissen wel weer gehad.. Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:19

Je lijkt Laura wel *LOL* Als jullie nou eens samen een boek gaan schrijven Haha! Haha!

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:19

Wat vaag zeg.....hij had gewoon een vriendin, erg lomp van hem vind ik, jij bent hier onschuldig in hoor. Ga gewoon door voor een andere leuke jongen!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:21

huh vreemd verhaal.
had je nou echt een date met hem of...
sorry snap het ff nie helemaal Blond

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:24

sjeeees wat een sukkel zeg

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 15:25

Sjimmy schreef:
Je lijkt Laura wel *LOL* Als jullie nou eens samen een boek gaan schrijven Haha! Haha!

Hahahaha we zouden al eens samen gaan stappen Haha!

Loulou, we hadden gewoon afgesproken elkaar eens te ontmoeten. Verder helemaal niets. Puur uit nieuwschierigheid. Ik was niet in de veronderdstelling dat hij een vriendin had, maar al had ik dat wel geweten, in beide gevallen is er niets gebeurt en zou er niets gebeurt zijn.
Dit puur vanwege het feit dat ik op dit moment mijn zinnen op iemand anders heb gezet en T@nj@ weet dan wel over wie ik het heb. Schijnheilig

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:26

Djeezzz wat een figuur zeg .

Jij blij dat je eigenlijk al een ander projectje hebt Haha!.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:28

ow so, wel beetje erg vreemd dat hij niet over z'n vriendin heeft verteld Scheve mond

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:32

Ik zou mijn vriendje ook niet vertrouwen als hij 4 uur na sluitingstijd een vreemde vrouw een afscheidszoen geeft Schijnheilig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 15:40

lis schreef:
Ik zou mijn vriendje ook niet vertrouwen als hij 4 uur na sluitingstijd een vreemde vrouw een afscheidszoen geeft Schijnheilig

4 uur na sluitingstijd? Verward Waar haal jij die informatie vandaan?
Ik ging om vier uur weg. Kwam tegen een uurtje of twee binnen lopen, was toen wel de enige, maar later niet meer hoor Knipoog De laatste ging vijf minuten (paardenhandelaren die naar een markt toe zouden) voor ik weg ging ook weg.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:09

lis schreef:
Ik zou mijn vriendje ook niet vertrouwen als hij 4 uur na sluitingstijd een vreemde vrouw een afscheidszoen geeft Schijnheilig


jaja lis, we hebben je wel door hoor! Haha! Knipoog Jij bent gewoon die vriendin van hem, zo kwam je dus aan die "extra info"!!! Knipoog Tong uitsteken Knipoog

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:03

lis schreef:
Ik zou mijn vriendje ook niet vertrouwen als hij 4 uur na sluitingstijd een vreemde vrouw een afscheidszoen geeft Schijnheilig



Whehehehehehe Haha!