Ik snap er niks van !? Zij wel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Ik snap er niks van !? Zij wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 00:17

Heb jij ook wel eens, dat je iets tegen iemand zegt, maar op zo'n manier dat een ander er helemaal niks van snapt?

Mijn moeder heefy dat vaak en dat is heel erg irritant, dan vraag je wat iets is, omdat je de betekenis van een woord niet kent dan zegt ze het volgende:

Ja, dat is een uuuh, dingus in een dingetje.

En zegt vervolgens niks meer, dan moet ik maar uit zien te vogelen wat ze nou bedoelt :S

Of eergisteren, ineens:

Tess, weet je dat als we gaan dat we wel 150 gulden kwijt zijn? We moeten de autorit betalen, parkeren...... *ik onderbreek haar en zie dat ze een pagina van de efteling open heeft staan* "OOOW, je bedoelt zeker de efteling"
Me moeder: Ja, dat zeg ik toch?

*zucht* en zo wel meer dingen :S herkennen jullie dit?

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:02

Jaja.. volgens mij heeft iedereen dit wel eens. Ik denk dat je het zelf ook wel eens hebt.. dat anderen echt zoiets hebben van OJA... waar heeft zij het nou weer over? Maar dat heeft iedereen wel eens

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:03

nou ons mam is ook af en toe zo (maar niet zo erg als jou mama Knipoog ) maar dan begint ze aan een zin... en dan maakt ze hem niet af... en dan zegt ze die dag erna.. JA DAT HEB IK TOCH GEZEGD...

haha...moeders

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 13:54

Suleika schreef:
nou ons mam is ook af en toe zo (maar niet zo erg als jou mama Knipoog ) maar dan begint ze aan een zin... en dan maakt ze hem niet af... en dan zegt ze die dag erna.. JA DAT HEB IK TOCH GEZEGD...

haha...moeders

ohh ja mijn moeder heeft wel eens dat ze aan een zin begint, maar zo erg na moet denken over elk woord dat ze wilt zeggen (dus niet met dr hoofd erbij is) dat ze soms wel een minuut bezig is met een zin waar je binnen 10 sec klaar mee had kunnen zijn :S

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:17

Ik heb het ook regelmatig bij mijn vriend, echt irritant.
Dan begint hij opeens uit het niets over iets te praten, geen flauw idee waar hij het over heeft en dan moet je maar uit de test opmaken waar het over gaat. Verder nooit hij vaak iets dinges... ja alsof ik het dan begrijp. Of opeens midden in een verhaal stilvallen en dan niet meer verder praten... grrrr