Tienerzwangerschappen, trend?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:32

als ik even iets ontopic mag zeggen wb de condooms, deze bieden helemaal niet de bescherming tegen AIDS die we zouden willen. het is al langer bekend dat de ziekteverwekker door de condoom heen kan.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 20:43

Ja, want de zonde laat zich niet tegenhouden.

Afbeelding

Begin je nu de paus na te praten, SP?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:37

SP, daar wil ik dan toch wel een bewijskrachtig artikel uit een degelijke bron van zien... Want ik hoor nog altijd dat condooms wél tegen AIDS beschermen...

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:51

jah idd..mij is altijd verteld...ben aan de pil tegen zwangerschap...vrij met condoom tegen ziektes..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:56

zoek even op internet natalie. ik voel me niet verplicht het hier te bewijzen alleen om het onder de aandacht te brengen. Knipoog

(voor de duidelijkheid doel ik niet op het bericht van de RK-kerk onlangs, maar een eerder onderzoek).

ander iets wist je dat je condooms eigenlijk maar 15 min. lang mag gebruiken? Knipoog

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:23

jeetje..waar je je allemaal in verdiept. ze zeggen ook wel ens dat je een condoom 3 keer !!! kan gebruiken....

1 keer normale kant..1 keer omdraaien en de andere kant..
en als kauwgom Haha!
tjah.... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:26

Zwangerschappen.........tieners........volwassenen.

Vanmiddag belde er een vriendinnetje van mij, ze heeft enige tijd een relatie met een getrouwde man. Dit is geescaleerd ( en flink ook) en ze is gisteren erachter gekomen dat ze zwanger is van hem.

Tja, wat doe je dan??????? Ik wist werkelijk niet wat voor advies ik haar moest geven. Ze is van mijn leeftijd en heeft gewoon een baan. Maar dan nog 28, zwanger, alleenstaand, nog erg los qua leven..............wat moet je dan?

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:48

SuperPepeijn schreef:
ander iets wist je dat je condooms eigenlijk maar 15 min. lang mag gebruiken? Knipoog


Een mens komt hier nog dingen te weten... maarreuh, dan moet je verdorie wel snel zijn Haha! ofwel de hele tijd wisselen na een kwartiertje

Zal eens even gaan speuren in google
-->gevonden, voor eventueel geïnteresseerden http://www.freeteensclub.nl/FeitenCondoom.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:31

Een man die het langer dan een kwartier uithoud vind ik uberhaupt al knap!!! (zonder voorwerk he!!)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 23:32

Saskia9 schreef:
1 keer normale kant..1 keer omdraaien en de andere kant.. en als kauwgom Haha!
ieder zijn ding. >;)

goed dat je dat artikel gevonden hebt natalie. Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 00:17

Pipo schreef:
Een man die het langer dan een kwartier uithoud vind ik uberhaupt al knap!!! (zonder voorwerk he!!)


Best wel ja, is opzich een hele prestatie..

Maare mijn pleegzusje van 18 bevalt over 2 weken van haar kind. Vaderlief zit in amsterdam in de bajes, en waarvoor, mocht ze niet weten in verband met haar toestand. paps komt over 5 jaar weer vrij..
Zij zelf zit nu ergens in brabant in 1 of ander tehuis, thuis ging het voor geen meter. En het ergste is nog dat het kind geplant is. Al vanaf haar 16de is ze ermee bezig..

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 01:19

Deze week nog in telefacts geweest op de Belgische televisie. Dit jaar in België 63% meer zwangerschapsonderbrekingen geregistreerd onder tieners ....

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 01:34

Prima"]
[quote="runningkawa schreef:
Zonder partner nog minder, dus het is handwerk of er ook maar wat voor over hebben.


Met condoom betekend voor mij: geen sex! Dus mijn keuze is altijd heel makkelijk Lachen En de kans op aids bijna verwaarloosbaar, als je het niet doet met homo's. Want dat zijn nog steeds de grootste groep mensen die het hebben/krijgen.
[/quote]
Pardon?? Wat is dat voor belachelijk achterhaald iets? Jammer dat ik de bronnen niet meer voor me kan halen maar mijn geheugen zegt me dat er onderzoeken naar zijn geweest waar uitkwam dat er meer aids voorkwam onder hetero's dan onder homo's. Dus waar je deze belachelijke stelling vandaan haalt vraag ik me nu wel heel ernstig af? En ik denk dat ik zowel met als zonder condoom voor sex met jou zal passen. Helemaal als vrouw zijnde, je zult maar 'n nakomeling van jou fokken........

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 01:40

Tsssk Prima, je moest toch beter weten. De hetero's hebben een behoorlijke inhaalslag gemaakt, terwijl de homo's juist betere voorzorgsmaatregelen treffen. Uit welk jaar komt je info: 1954?

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 01:54

Steef schreef:
En ik denk dat ik zowel met als zonder condoom voor sex met jou zal passen. Helemaal als vrouw zijnde, je zult maar 'n nakomeling van jou fokken........


Wowwww, die zit Tong uitsteken

Ik denk dat sommige het toch gewoon "cool" Verward vinden om het onveilig te doen, want i kkan t gewoon niet snappen dat jongeren al ZOOOO vroeg een kindje willen Verward Ik zou er in ieder geval zelf niet aan moeten denken zwanger te zijn nu.. Zeker niet nu hier al 2 van die baby s in huis zijn van iets meer dan 4 maanden.. (m n zusje en broertje dus) Ik geef ze wel is de fles ofzo, nou ik ben het na 10 seconden eigenlijk al wel weer zat.. En dan soms dat gejank Scheve mond Het kan wel leuk zijn hoor en ze zijn ook wel heel lief, maar dr zitten echt wel minder leuke kanten aan... ja.. echt gelukkig dat ik er zelf geen een heb. Ik zal het de komende 10/15 jaar dus echt niet onveilig doen! Ik hoop toch niet dat ik voor mn 25ste met een dwerg onder mn arm loop

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 03:05

lis schreef:
Ik haal mijn kind maar van school, kan ze nu alvast een pensioentje gaan opbouwen Verdrietig


Ehhh ik groei al drie jaar niet meer ik ben 1,61.. ik kan wel wat schoppen onder Mn kon gebruiken, Wie bied zich aan Haha! Schijnheilig

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 03:07

En ik denk dat ik zowel met als zonder condoom voor sex met jou zal passen. Helemaal als vrouw zijnde, je zult maar 'n nakomeling van jou fokken........[/quote]

Jah die zit jah Scheve mond
Wel ietsje mee eens

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 08:37

Citaat:
Schatting van het aantal volwassenen en kinderen met hiv en aids in nederland.
In totaal 15.000

Deze groep is opgebouwd uit:
11.900 mannen (15 jaar en ouder)
3.000 vrouwen (15 jaar en ouder)
100 kinderen (0-15 jaar)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:31

Billy schreef:
Tsssk Prima, je moest toch beter weten. De hetero's hebben een behoorlijke inhaalslag gemaakt, terwijl de homo's juist betere voorzorgsmaatregelen treffen. Uit welk jaar komt je info: 1954?


De aids infolijn? En de spits. Vorig jaar waren er 128 gevallen bijgekomen. De meeste waren homo of drugsverslaafden.

Maar ik wil het risico niet lopen hoor, dus zou het niet gauw zonder doen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 10:32

SuperPepeijn schreef:
Citaat:
Schatting van het aantal volwassenen en kinderen met hiv en aids in nederland.
In totaal 15.000

Deze groep is opgebouwd uit:
11.900 mannen (15 jaar en ouder)
3.000 vrouwen (15 jaar en ouder)
100 kinderen (0-15 jaar)


Zie je, een hoog aantal mannen.....

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 11:02

Schatting van het aantal volwassenen en kinderen met hiv en aids in nederland.
In totaal 15.000

Deze groep is opgebouwd uit:
11.900 mannen (15 jaar en ouder)
3.000 vrouwen (15 jaar en ouder)
100 kinderen (0-15 jaar)



Zie je, een hoog aantal mannen.....


Ik zie nergens staan welk percentage van die mannen homo is?! Maw. dat hiv / aids vaker voorkomt bij mannen is niet hetzelfde als dat hiv / aids vaker voorkomt bij homoseksuelen (kan ook vrouwelijk zijn?)...

Groetjes!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:03

eigenlijk is het aangetoond dat vrouwen vatbaarder zijn voor HIV dan mannen Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:31

SuperPepeijn schreef:
eigenlijk is het aangetoond dat vrouwen vatbaarder zijn voor HIV dan mannen Knipoog


Dit impliceerd dus ook weer dat het nog steeds meer bij homo's voorkomt.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:33

dat niet alleen maar het is gewoon een feit. de vrouwen die besmet zijn met HIV zijn over het algemeen buitenlanders of/en werkzaam in de prostitutie. hoe dan ook is het belangrijk te weten dat hetero's net zo goed besmet kunnen raken.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 15:11

Prima"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
eigenlijk is het aangetoond dat vrouwen vatbaarder zijn voor HIV dan mannen Knipoog


Dit impliceerd dus ook weer dat het nog steeds meer bij homo's voorkomt.
[/quote]


Of dat vrouwen gewoon slimmer zijn dan mannen
Beetje kort door de bocht over homo`s hoor Prima.

Degene die aids krijgen zijn de mannen als jij, die geen sex willen hebben met condoom. Al snap ik uberhaupt niet dat iemand sex met jou zou willen hebben... dus voor jou misschien wat minder besmettingsgevaar Lips are sealed