Over de ruzies van Wilona en mij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 08:24

Wilona heeft een aantal topics gestart over hoe verrot haar leven is enz.
Zij heeft daar ook onze hele prive situatie in verteld en daar ben ik niet blij mee.

Nu ben ik bang dat jullie mij zien als een arrogant k*tmens, want dat maak je wel op uit de verhalen van Wilona.

Zij praat zo over mij, omdat ze een soort van wraak ofzo tegen mij wil nemen, omdat ik niet altijd aardig ben tegen haar.
Maar goed, dat is een heeeeeeel lang verhaal en dat gaat ook niet iedereen aan, maar wat ik wil zegen is dat ik ga proberen om me helemaal niet meer met haar te bemoeien op Bokt en dat ik niet meer ga reaeren op haar berichten over hoe stom ik wel niet ben.

Ik ben namelijk best wel een aarig meisje hoor Schijnheilig Ik heb met niemand ruzie, alleen de verstandhouding tussen mij en mn zusje is heelerg slecht.

Vergeet niet dat zij in de pubertijd zit en alleen maar ongenuanceerd kan denken (heb ik geleerd op school!)

Ik wil er verder niet meer op reageren, want dat is voor julie ook niet leuk, als we de hele tijd aan het ruzieen zijn.

Wilona en ik praten bijna niet met elkaar, en we vechten alles via internet uit, maar dat is very boring voor jullie heb ik wel begrepen.

Dus dit is het laatste wat ik over haar typ, ik ga me niet meer druk maken om haar.


groetjes Gerdien

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 08:46

Ik denk dat dit een heel verstandig besluit is en dat iedereen het hier mee eens kan zijn.Vuile was kun je beter binnenshuis houden.Jullie kunnen je tijd beter gebruiken om iets aan jullie slechte relatie te doen dat zou heel verstandig zijn.Ik hoop dat jullie tot goede gesprekken kunnen komen en wens beiden veel sterkte de komende tijd.Groetjes Greetje

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 09:30

Nou, dat is heel normaal. Vooral als je zo weinig scheelt.
Mijn zusje is 11 en ik ben 19, en wij kunnen ook niet altijd door een deur. Zij begint te puberen, en ik ben een post-puber. Ben wel heel blij dat ze niet op bokt komt, want volgens mij krijg je dan allemaal rottigheid. Ze is verder wel heel lief, al sinds mijn ouders weg zijn (di ochtend heeeeeel vroeg) hebben we geen ruzie gehad, ik zei gister wel 'nee' en toen werd ze boos, maar goed, moet maar kunnen.
Op die leeftijd zijn ze nog lief, daarna begint de ellende! En misschien is het voor 1 van beide niet leuk, maar een beetje negeren is beter dan elkaar de hersens inslaan...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 09:35

Ik zou dit uit moeten printen en dit aan mijn zus (10 jaar ouder dan ik) laten zien. DAn ziet ze gelijk hoe erg ze het getroffen heeft met mij, grinnik.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:07

gerdien, verstandig! want via internet iets oplossen is niet echt een goeie optie! mijn zus en ik verschillen ook heel wat ik ben 13 en zij is 20
maar we kunnen het goed met elkaar vinden gelukkig

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:53

nou meidje een verstandig besluit en hou je eraan ookal doet wilona nog zo moeilijk,negeren en niet reageren!succes.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:02

Misschien moeten jul;lie juist eens gaan praten (via PB en ons er niet bij betrekken)
Tja jij komt nu toch op de stal te staan waar zij een verzorgpaard heeftAls je je totaal niet met haar wil bemoeien hoe doe je dat op keuringen en bosritten? Je weet dat we vaak met een grote groep naar de Hei gaan en dat bijna iedereen mee gaat naar de keuringen ook de niet groningereigenaars.
Wilona is puber maar jij kan er ook wat van. Niet dat ik gemeen tegen je wil doen maar zelfs mijn vader zegt nogwel eens dat ik een puber ben *LOL*
Ik heb je al verteld dat ik ook oorlog heb gehad met mijn zusje.
We ontlopen elkaar nu al zo'n 4 jaar en dat gaat goed zo goed dat we sinds een jaartje ook alweer leuke dingen met elkaar doen.
Totdat er 1 van ons de ander weer zat is (en ik ben dat net zo vaak als zij is) dan blijven we gewoon weer een tijd bij elkaar uit de buurt.. das beter dan elkaar steeds bijna afmaken hebben we wel uitgevonden.
Misschien dat het zo tussen jullei ook werkt al zal het moeilijker worden omadt je vanafzaterdag op dezelfde stal rondloopt

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:39

achja, ik woon ook thuis om ruzie te maken. Ik heb zo ongeveeer altijd ruzie met mijn broer en zussen. Zo nu en dan gaat het een keertje goed.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 15:08

Hee meidje!
Ik weet wat het is, een jonger zusje. Alleen het blijft toch je zusje en ik vond eigenlijk dat ze laatst niet zo heel erg negatief over je deed hoor...
Dat was bij haar toppic over dat ze jouw chocoladeletter had opgegeten, terwijl ze niet wist dat-ie van jou was of zoiets...
In ieder geval baalde ze dat ze niet zo vaak naar Floor mocht vanwege haar slechte cijfers, en ik denk dat ze toch een beetje jaloers is op je nu jij een pony hebt? Zou ik wel zijn grijnz...
Ik heb zo het gevoel dat ze best wel iets wil wat lijkt op:
"Voorlopig zand erover, over alles wat gebeurd is, en gewoon niet zo vaak met elkaar bemoeien zodat de sfeer beetje beter wordt.."
Misschien dat jullie dit eens samen kunnen bespreken, en dan niet meteen "Ja maar jij doet altijd irritant want...", of "Ja maar jij ook want jij zegt altijd..."!
Gewoon vragen of ze dit wil, een soort wapenstilstand en afstand bewaren, en zeg er maar bij dat ze altijd je zusje blijft, en dat je haar niet haat of zo, ondanks dat je gewoon een totaal ander type meisje bent.
Gewoon zeggen dat jullie karakters erg verschillen, en dat je dan gewoon hetzelfde doet als bij paarden die vaak elkaar schoppen:
De ene bij groep paarden nr. 1 in de wei, en de andere bij groep paarden nr. 2 in de wei.
Beetje afstand, af en toe tijdens leuke momenten ff hoi zeggen.. *LOL*
En net als die paarden komt het dan allemaal wel goed. Zeker weten, want ik denk dat jullie geen van beiden slechte bedoelingen hebben.
Veel sterkte allebei!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 17:19

Ja ik zou mn leven beteren, vooral omdat we nu weer op dezelfde stal zijn.
Wilona toonde helemaal geen interresse in Loki, ik dacht echt dat ze niet om paarden gaf, maar ze zei net dat ze wel een beetje jaloers is en dat snap ik ook wel.
we gaan het weer proberen, kijken hoe lang het nu goed gaat, ik hoop voor altijd.

ik zou me gedragen en wilona gaat dat ook proberen.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 17:47

Gaaf dat jullie het gaan proberen!
En Wilona, als je het moeilijk hebt met iets, dan schrijf je het eerst eens goed van je af voordat je per ongeluk weer ruzie krijgt zonder het zo te bedoelen?
Je stuurt gewoon een pbtje naar mij, ik ben namelijk niet bevooroordeeld omdat ik jullie beiden toch nauwelijks ken, en dan mag je alles van je af schrijven, helpt heel goed hoor!
Ik weet zeker dat jullie het kunnen, Wilona begrijpt nu misschien ook beter hoe jij Gerdien je voelt.
Heel veel succes en denk er om:
als jullie niet lief zijn stuur ik gevaarlijke Hinke op jullie af *LOL*
Nee hoor, zeker weten dat jullie het kunnen.
Heel veel plezier verder op stal!!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 17:59

Hai, dank je Dorine
Ik hoop dat het nu wat beter gaat.
Kus

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 18:30

hihi sorry dat ik het zeg hoor maar als ik zo'n grote zus had (maakt niet uit welke want ze zijn beide ouder dan mij Haha!) zou ik superblij zijn zeg.
en het is beter dan dat gevalletje dat zich zusje noemt bij mij thuis Schijnheilig Lips are sealed