Compatible met Windows '98 ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 09:22

misschien is het sowieso een goed idee om je pc eens te upgraden. er wordt nl. helemaal geen support meer gegeven op windows98 (sinds juni al niet meer). kijk eens of je de hand kan leggen op windowsME of beter nog XP. blijf je met windows98 zitten zal je steeds vaker dit soort dingen tegenkomen als je iets nieuws wilt gaan gebruiken.

Amor Vincit Omnia



SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:16

zo te horen kan jouw pc prima overweg met windowsME en ook wel met XP home hoor (mijn voorkeur gaat dan uit naar XP). je zou misschien wat geheugen erbij kunnen prikken (kost bijna niks).

ik ben het met mike eens dat een upgrade voor nogal wat problemen kan zorgen. het kan idd zijn dan oude windows95 troep niet goed draait, maar die kans is niet erg groot. je zal merken internetinstellingen een stuk makkelijker zijn met XP.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:09

laat ik toch al ruim een jaar hier een XP machine draaien met 64mb en ook de laptop met windowsME is nooit vastgelopen Knipoog specs: http://www.microsoft.com/windowsxp/home ... ysreqs.asp

maar, zoals ik al zei, is het misschien raadzaam om dan aan een uitbreiding van het geheugen te denken. een upgrade kan, maar windows98SE is werkelijk het stenen tijdperk en het op je afroepen van problemen als je weer nieuwe dingen krijgt.

Amor Vincit Omnia

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 22:22

uit mijn hoofd had het iets met USB-chains te maken en dat die in W98 niet verder gingen dan 3.

Amor Vincit Omnia


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, YandexBot en 140 bezoekers