Londen verslag met foto´s! (lang en veel)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Londen verslag met foto´s! (lang en veel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 13:31

Vrijdag ging de wekker om 4 uur want we volgen al om 7 uur pfff.
De auto hebben we op lang parkeren gezet en daarna met de pendelbus naar de vertrekhal. We hoefden niet zo lang te wachten en konden al snel boarden. De vlucht zelf duurde maar een half uur dus we waren al om 7 uur in londen (local time)

Met koffer en al op zoek naar een hotel,bijna alles zat vol en net toen ik het op wilde geven hadden we beet. Een leuk appartementje in The London House. Daar hebben we even rustig aan gedaan een klein tukje gedaan en toen hup op verkenning de stad in.

Door Hyde Park gelopen en wat ziet mijn oog allemaal kleine eekhoorntjes en paarden!!!! er liep een breed ruiterpad helemaal om het park heen! en daar werd gebruik van gemaakt een 5-talpaarden stak voor mijn neus over hmmm ik wil ook Lachen maar ja mable was ik vergeten in te pakken hihi Er was ook een bak aan de rand van het park met een paar hindernisjes voor public use zoiets had ik nog nooit gezien.

De eekhoorntje hebben we ook gevoerd met pinda´s zodra je op je hurken ging zitten kwamen ze van alle kanten aan gerend en pakte de nootjes uit je handen. Sommige waren wat schuw en die kwamen niet zo heel dichtbij. Ze waren zo schattig Lovers
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verder hebben we veel bekeken die dag en gewinkeld!cd´s gekocht en Dvd´s.
The Big Ben en House of Parlement:
Afbeelding
Afbeelding
Gegeten bij Burger King op Picadilly circus en daarna naar het appartement we waren doodmoe en zijn om 11 uur al gaan slapen.

De volgende dag hebben we The Tower bekeken en The tower Bridge:
Afbeelding
Ook zijn we in Harrods geweest een mega groot en luxe warenhuis dat al helemaal in de kerst stemming was.
Afbeelding
S' avonds gegeten bij the Pizza Hut en daarna naar de Bioscoop Kill Bill hebben we daar gezien. Bleh wat een onsmakelijke film ik heb meer met mijn ogen open dan dicht gezeten Scheve mond
Op het Leicester square hebben we ons staan verbazen over de schaars gekleede londense meiden die op hun zoerschoentjes paradeerden terwijl ik mijn sjaal nog een goed optrok omdat ik het zo koud had Tong uitsteken

Zondag hebben we weer van alles bekeken.
Savonds hebben we gegeten bij Chiquito en daarna nog een lekker glas rode wijn van 5 pond gedronken mjammie Vingers aflikken en toen weer naar de film. In the Cut met Meg Ryan ook dat werd niet helemaal wat ik verwacht had, er zat veel bloot en seks maar op zich was het een goede film.

Maandag zijn we naar the horse guards geweets en Buckingham Pallace erg mooi allemaal. Ik heb veeeel foto´s van de paarden gemaakt
Eerst werden de wachters gewisseld en daarna was de parade dan ging er een stoet op weg naar het paleis maar toen was mijn digi vol helaas.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Op de terug weg zijn we op een Dubbeldekker gesprongen en hebben we een broodje gegeten bij Subway dat smaakte erg goed.
En toen moesten we alweer naar het vliegveld Verdrietig helaas maar thuis is het ook fijn. Lekker weer naar Mable en bokken tot ik erbij neer val *LOL*

iloveyou
Berichten: 348
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: s-deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:50

Leuk zeg!
Zoals ik het lees zal het best leuk en gezellig geweest zijn.!
En wat lief dat eekhoorntje!Zie je niet zoveel volgens mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:56

Wat een leuk verslag om te lezen joh! Ik zwijmel weer helemaal terug naar die tijd, dat ik 3 dagen in Londen zat met school. Een fantastische tijd, ook erg leuk om die foto's en omgeving te zien. Over dat ruiterpad in t park heb ik me ook verbaasd, apart eigenlijk. Die bak heb ik niet gezien Verward Leuk dat je t zo naar je zin hebt gehad Lachen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:45

wat een leuk verslag heb je gemakt Diana!
klinkt echt heel erg leuk!
wat een schattige eekhoorntjes!
Blij te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad Lachen

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:53

Ik ga volgende week naar Londen, nou ik je foto's heb gezien heb ik nog meer zin!!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:52

Woooow leuk man.... ik ben er ook geweeset maar het paleis was toen niks aan want er was famillie op bezoek dus allemaal politie bluh

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:13

Leuk verslag Diana! klinkt echt als een fantastisch uitje!!!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:17

Leuk joh , ik ben dr 3 jaar geleden geweest.. was echt superleuk...
ga zeker nog een keertje terug!

Samantha Lovers Splash

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:10

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Jammer dat je geen foto's van het park met de paarden en de rijbak hebt. Echt ideaal zo'n rijbak in een park!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:39

Volgens mij heb je een typfoutje gemaakt en heb je meer met je ogen dicht dan open gezeten bij die film Tong uitsteken. Leuke foto's!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 19:27

Dat bedoel ik ja Lachen sorry ik type een beetje te snel Lachen

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:29

Superleuk!!

Judith29

Berichten: 306
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 20:04

Erg leuk verslag heb je geschreven en erg leuke foto's. Toen ik in Londen was verbaasde ik mij inderdaad ook over de meisjes daar, erg schaars gekleed, het was toen december, dus ook zo koud. Mable zal blij zijn dat je weer terug bent:)

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 20:49

Vanmiddag was ik bij Mable ze hinikte al toen ze mijn fiets hoorde Lachen ze was me niet vergeten. Ik heb haar lekker buiten gezet en een fuithapje gemaakt. Veel meer heb ik niet gedaan want het was de dag van Joyce Lachen

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:05

Leuk verslag en mooie foto's, dat eekhoorntje is zo lief!!!!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 23:30

Leuk verslag Diana! Heb hier al de hele dag naar uit zitten kijken Tong uitsteken
Mooie foto's vooral die van de eekhoorntjes! Echt heel mega schattig!